Zdravím,
študujem na OA a chystám sa do Bratislavy študovať na EUBA. Mám však problém s matikou, (čo sa týka účtovníctva, ekonomiky, to naopak milujem, chodim aj po súťažiach). Pôvodne som chcel ísť na FHI - účtovníctvo
no dopočul som sa, že je tam najťažšia matika. Takže viete mi poradiť fakultu kde sa prederiem prijímačkami a počas štúdia je tam matematika aspoň ako tak zvládnuteľná? Rozmýšľal som nad FPM - Finančný manažment alebo NHF - Národné hospodárstvo.
Ďakujem za rady
na FHI máš veľa matiky a ak s ňou v prvom ročníku skončíš, budú ťa čakať v ďalších ročníkoch predmety, ktoré budú matematicky zamerané... Rozhodni sa podľa toho, k čomu ťa to ťahá. Ja som na NH a neviem, príde mi to taký nezaujímavý odbor a bez využitia, je tam hrozne veľa ekonomickej teórie, ktorú aj keď vieš, tak ťa niektorí skúšajúci presvedčia, že oni to vedia najlepšie...
Matematika na EUBA nie je síce ľahká (je jej veľa a ide sa na to dosť rýchlo), no neboj sa, dá sa to zvládnuť Len si svedomito rob domáce úlohy, choď na prednášky a snaž sa pochopiť teóriu. Nenechávaj si to až na skúškové, lebo inak budeš asi opakovať
Ak mám poradiť, nevyberaj si fakultu podľa náročnosti matematiky, ale podľa toho, kde Ťa to bude baviť/čomu sa chceš v budúcnosti venovať.
chodím na účtovníctvo.. a matika ide fakt rýchlo jednu hodinu som rada že som volačo pochopila a na daľšiu už robíme uplne niečo iné ale určite nelutujem výber
je tam dosť veľa teorie sa učiť (zatiaľ dosť vecí zo strednej, ale ťažšie teda pre mňa) a na účtovníctvo sa moc neteš lebo tam prvý rok ani nebude.. teda neviem ako z druhým rokom
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
Komenty k téme
Ďakujem za rady
Ak mám poradiť, nevyberaj si fakultu podľa náročnosti matematiky, ale podľa toho, kde Ťa to bude baviť/čomu sa chceš v budúcnosti venovať.