Zdravím, chcela by som si zaobstarať zrkadlovku nikon l110..Máte ho niekto, poprípadne máte s tým nejaké skúsenosti? Chcela by som sa tomu venovať, ale som len začiatočník, neviem či mi treba zrkadlovku, ak rada fotím makrá a tak, doteraz som fotila na ob
kup si nejaku zakladnu zrkadlovku, ci uz canon alebo nikon a k tomu obycajny 18-55 objektiv a po case ked zistis co a ako chces fotit si k tomu dokupis vybavenie ako napr objektivy
na slovensku ho zoženieš za nejakých 400€ s objektívom 18-55 ale vo východnom nemecku som ho vide s tým istym objektivom za 333€ v degendorffe v mediamarkt-e
Keď som si kupovala zrkadlovku (teda vyberala) tak mi radili že kúp si polozrkadlovku, a bla bla... Tak na také rady som sa vysr***, veď načo mi bude polozrkadlovka, časom by som ajtak kúpila zrkadlovku. Vyberala som si z lepších, a drakších. Ale taký nikon D3000 alebo D5000 je dobrá voľba cena = kvalite. Ale zázraky by som od D3000 nečakala. D5000 je zlatý stred, do Canonov sa nevyznám.
» www.wray.sk/?page=kompaktsl... 〈=sk rozdelenie od fotoaparátov iba s hľadáčikom až po zrkadlovky, alebo kompakt vs. zrkadlovka... každé ma niečo pre a proti... kompakt malý, ľahký... opak zrkadlovky... ale zase nastavenie na zrkadlovke, možnosť výmeny objektívu... na to kompakt nemá (ale SLR, polozrkadlovka... keď foťák, tak poriadny ale niekedy je mať lepšie kompakt )
Nemám zrkadlovku, ale na makro je dobrý aj Canon PowerShot SX120 .. dokonca by som povedala, že priam výborný. Máš krásne makro už od 1 cm.. nie je to zrkadlovka, ale ak vieš fotiť urobíš s ním krásne fotky, na začiatok stačí.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
14 komentov
na slovensku ho zoženieš za nejakých 400€ s objektívom 18-55 ale vo východnom nemecku som ho vide s tým istym objektivom za 333€ v degendorffe v mediamarkt-e