Vedeli by ste mi poradiť, kde by som si ja ako študentka vedela vybaviť pôžičku, ktorú by som vyplatila do dvoch mesiacov asi 1500 euro? existuje nejaká inštitúcia/banka/(ja neviem kto či čo) ktorá by mi požičala peniaze ako človekovi ktorý nemá stály prí
ee nedá sa.. proste je to totálne napiču, skoro každá banka má produkt s názvom "študentská pôžička", ale ak si len študent tak ju nedostaneš proste potrebuješ mať stály príjem, alebo niekoho ako spoludlžníka, kto ho má..
nenormálne som vytočená za toto, prečo sa to kurva volá študentská pôžička..
jediné, čo dostaneš úplne bez ručiteľa a bez ničoho je 300€ kontokorent v ČSOB, na počkanie ho máš.. viac ee
prípadne v čr dáva ČSOB slovenským študentom 20 000 takto, to je 800€ cca, ale musíš tu študovať asi..
Tvoja univerzita ti da studentsku pozicku (ak nie je vela zaujemcov) myslim ze do vysky 1400-1500 eur s tym, ze ju mozes splatit az po dostudovani, pripadne aj pocas studia (vtedy je to tusim bezurocne)..
@lukaso121 ja tie peniaze práveže potrebujem na to, aby som ich mohla ísť zarobiť- idem do Nórska na vlastnú päsť a potrebujem si zabezpečiť ubytko a stravu pokým dostanem prvú výplatu. mesiac ma vyjde vyše 900 euro..
hm, teraz uz asi nie.. lebo ak VS student, tak mozes poziadat o studentsku pozicku z toho pozickoveho fondu, ale to sa udeluje na jeden akademicky rok, takze uz bolo treba dat ziadost niekedy v oktobri..
@wera55555 ja tomu moc nechapem, ides do Norska a potruebjes na mesiac 900 eur? akozze na ubytovanie a tak dale? a zarobis tam kolko? to sa vobec oplati? vysvetli mi to prosim ta