Čítal niekto túto sériu kníh?? Zatial vyšli prvé štyri diely v češtine. Celkovo ich je 16 myslím. Anita je zákonom určená popravkyňa upírov a pracuje ako oživovateľka mřtvol. Knihy sú plné skvelého Anitinho homoru, úpírov vlkolakov a iných lykantropov a ď
Hmm samotny zaner tychto knih je docela dost diskutabilny ale myslienka upirov, vlkodlakov, ghulov a tychto priseriek ^^ zasadenych do moderneho Zivota je super. Aj ked je tichto knich veeeeeela.
Knihy su to dobre, Hamlitonova dobre pise.
Ale pomale vydavatelstva kym prelozia dalsie diely tak sa mozme aj zblazniť ^^
V poslednom čase uvažujem, že týmto knihám dám šancu, hoci viacerí ma varovali prestať čítať pri tuším ôsmom dieli - tam sa to už vraj až príliš zvrhne.
Je to fakt, kníh je veľa vydavateľstvá pomalé. Preto čítam v AJ pretože sa mi zdá že Hamiltonovej angličtina je relatívne ľahká a neni to veľký problém čítať to
@ Inkheart: máš pravdu, ja som už kdesi za štvrtým dielom, a už tam sa mi hlavná hrdinka mierne prestáva páčiť. Ale to je pravdepodobne podmienené tým, že samotná séria má 16 dielov a je stále ongoing. V takom kvante kníh už Laurell podľa mňa nemá veľmi o čom písať, a všetko je to o nezničiteľnej Jean-Claudovej ,,petite" a jej milostných avantúrach, popri ktorých zmasakruje nejaké human a non-human beings.
Ale celkovo je séria oddychová, a niektoré hlášky stoja za to, Anita Blake je proste také, ako tu už ktosi povedal predo mnou, pohodové čítanie
Ja proste milujem upírske tématiky a som rada, že som natrafila na knihy od Laurell...Predtým som čítala Meyersovú a hoci píše veľmi pekne, jej knihy sú strašne presladené romány. Zatiaľčo Hamiltonová mi trochu pripomína štýl Kulhánka, ak ste to niekto čítal. Drsné, krvavé a aj napriek tomu vtipné a nezabúda ani na vášeň a túžbu. Trochu mi vadí, že v každej knihe opakuje to, čo sa stalo predtým, ale už som si zvykla. Viete ako sa volá v češtine 4.diel?