Mala som, ale momentálne som z domu daleko, tak nemám k tomu prístup...
Čo si ale pamätám, malo mi to cca 20 strán,
úvod (I.)- kde som praxovala, prečo, čo som tam robila, každý si zvolil určitú tému, napriklad personalistika, manažment, skladové hospodarstvo, ja som mala mzdy)...
A potom bola teoretická časť(II.) - to som opísala všetko zo zošita + net , a praktická časť(III.), ta firma kde som bola mi dala nejaké podklady a potom individuálne som rozpísala, čo som tam robila jednotlivé dni (na počítači, zápisovanie udajov, zakladanie obalov, skartovanie a väčšinou som tam robila so mzdami, tak nakoniec som dala výpočet mzdy).
Potom boli prílohy (IV.) - príjmový, vydajkovy doklad napriklad, mzdová listina) a V. bol záver, či som bola spokojná, čo mi to dalo, proste zhodnotenie toho celého.
no a dalej tam mozes napisat cim sa firma zaobera, ake su jej ciele, ake ma postavenie na trhu. Co si tam robila. Musis tam dat jednoducho mnozstvo omacky. Ja ked som tu pracu pisala tak som jednu vetu opisala desiatimi. Oni to aj tak necitaju...
taktiež som to mal robiť i ja ale ja som mal odbyt tovaru. obtiahol som to všetko zo štandardov danej firmy a hotovka napisal som to na 20 stran k tomu 6 príloh (neratame do tých20 strán) a stavím sa o čo koľvek že to profka ani nečítala len dala známku za úpravu a hotovka neboj zmákneš
@mezomus Písal som takú prácu. Dokonca dve. Ale vždy som si vypýtal nejaké materiály čo mali v tej firme a bolo. Teda... V tej druhej firme mi nič nedali, takže tá druhá práca stála za piču : ) Ak chceš, môžem to naskenovať.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
8 komentov
Čo si ale pamätám, malo mi to cca 20 strán,
úvod (I.)- kde som praxovala, prečo, čo som tam robila, každý si zvolil určitú tému, napriklad personalistika, manažment, skladové hospodarstvo, ja som mala mzdy)...
A potom bola teoretická časť(II.) - to som opísala všetko zo zošita + net , a praktická časť(III.), ta firma kde som bola mi dala nejaké podklady a potom individuálne som rozpísala, čo som tam robila jednotlivé dni (na počítači, zápisovanie udajov, zakladanie obalov, skartovanie a väčšinou som tam robila so mzdami, tak nakoniec som dala výpočet mzdy).
Potom boli prílohy (IV.) - príjmový, vydajkovy doklad napriklad, mzdová listina) a V. bol záver, či som bola spokojná, čo mi to dalo, proste zhodnotenie toho celého.
A celé to bola Zbytočná pičovina
Ked som to obhajovala, tak mi kládli otázky o témach, ktoré som v tej práci ani nespomenula.
Pozrú maximálne či to má toľko strán koľko má mať a či je dobrá úprava.