@bludiacient Áno študujem už v Nitre. A sú zmeny aj tu, pobrali viac ľudí ako po minulé roky, lebo vraj minister nariadil, že treba viac sestier a pozmenilo sa aj mnoho iného, to nám teda hovoria
@majibubi a klepšiemu vnímaš zmeny? a aj prakticky sa niečo zmenilo, či len formálne na papieri?
ja som inak fajnúšik sestričiek, a veľmi obdivujem ich prácu, nevedel by som to a ani nechcel robiť. samozrejme, dobrých a vľúdnych sestričiek, lebo som sa stretol aj s "nedobrými" alebo ako to nazvať...
@bludiacient To len tento rok sa udiali zmeny, tento rok sa ide podľa nového systému- tak nám to všetci vravia aspoň. Ja mám za sebou len prvý semester. Takže neviem, kvôli sebe dúfam že to išlo k lepšiemu
@dumbledore priorita je hlavne nájsť si po škole dobré zamestanie. @bludiacient@warble veď ono je to celé super, ja vidím veľký zmysel v práci s ľuďmi, len bohužiaľ v našom štáte sú biedne pracovno-platobné podmienky.
A maturujem teraz na gympli.
@sponkabob tak to si musíš rozmyslieť či ideš na školu kvôli prachom alebo z princípu. ale ja si myslím, že na oše musíš ísť preto, lebo ťa to baví - ideálne by bolo ak by si si to vyskúšal niekde, že čo to je za prácu. lebo s oše nemáš asi na výber toľko možností uplatnenia mimo odbor - proste musíš robiť sestru alebo niečo úplne iné. takže na oše jedine ak fakt cítiš že ťa to bude BAVIŤ, a baviť týmto konkrétnym spôsobom. vidieť zmysel v práci s ľudmi - s ľudmi môžeš pracovať v x odboroch a aj pomáhať ľuďom môžeš x rôznymi spôsbmi. takže na oše iba ak sa vidíš naozaj že ťa to bude baviť. ---aspoň ja to takto vnímam.
a fyzio tam neviem aké máš možnosť, viem že na odd fyzoterapie/kúpele a rege centrá...asi to nebude moc lepšie finančne ohodnotené.
oše ak sa naučíš jazyk - nemecky - tak € zarobíš v zahraničí