Tak no podľa mňa na nich ani veľmi nezáleží. Je veľa dôležitejších vecí ako nejaké známky. Akože áno keď niekto má na koncoročnom vysvedčení stále len samé 5 tak na tom záleží pretože furt bude prepadávať a vyjde žo školy taký 20 ročný. Ale nie vážne nezáleží na nich!
Neviem, na ktorej škole to bolo, ale ak si sa tam chcel dostať tak za známky si mohol dostať 8 bodov maximalne, za prijímačky 100... takže až taký význam nemajú.
Uč sa preto, aby si niečo vedela. Poznám ľudí, čo majú jednotky a vyslovene sa iba biflia a potom prídu na príjimačky na SŠ, VŠ, do práce a tam sú absolútne nepoužiteľný
hlavne na gymply je kopa zbytočných vecí, ktoré nevyužiješ.. ale určite sa mi lepšie pozerá na dobré známky ako na zlé.. a som študent, v podstate robotu nemám, tak sa aspoň na nejakú písomku naučím aj keď to sú veci absolútne nevyužiteľné.. no načo mi je že ktorý uhorský panovník vysvätil Štefana I. ??? pokiaľ nemáš samé 4 tak na to nikto nekuká.. a je to jedno
Znamki nerozhoduju zalezi to co si sa naucil a co dokazes robit . No v zahranici prave musis robit inu skolu lebo v rakusku slovenske malo ktore uznavaju a ak akredituju tak je velke . Ale hlavne dokazat nieco a hlavne maj v havicke nieco a potom ti budes sa mat dobre a ti co sa bifluju to aj tak zabudnu len tolko moj nazor . Prepacte mi za tie chybi
nie, a v zivote a v praci sa ti na ne nikto ani nepozrie akurat na prijimacky na medinu alebo inde, ale celkovo na znamkach nezalezi.. Lebo niekto moze mat napriklad B zo skusky z ktorej mam ja E a neznamena to ze som hlupejsia, ale ze som mala smolu...
a @11 podla mna na gymnaziu sa este ucis dolezite veci, a nie zbytocne... lebo vela ziakov zo strednych skol ma sajnu o tom ich odbore, ale inac nemaju ziadne (ani tie zakladne) vsobecne vzdelanie...
praveze na medicinu ti vobec neberu znamky, absolutne ich nemusis ani vpisovat do prihlasky.
z ostatnych skol je vela takych, kde si moji spoluziaci neskoro vsimli, ze im o prospech ide, a tak sa nedostali tam kam chceli.