Mohli by ste mi prosím pomôcť s úlohou a preložiť tieto vety?
1.Ďakujem za tvoje pozvanie. Rada prídem na párty, ktorú organizuješ. Môžem priniesť nejaké CD. Teším sa.
2. Párty, ktorú organizuješ vyzerá veľmi zaujímavo. Smiem so sebou priniesť nejaké ka
1.Danke für deine einladung, ich komme gern auf deine party welche du organizierst.Darf ich ein CD mitbringen?Ich freue mich.
2.Die party die du organizierst sieht interesant. Kann ich paar freundinen mitbringen? Sicherlich würd es besser wen wir hier viel sind.
3.Ich würde so gern kommen,aber ich muss die einladung absagen.Es tut mir leid, ich hab keine passene kleidung. Ich glaube ich würd spaß auch ohne mich haben.
PS poupravuj si veľke/male pismenka je to pisane narychlo , gramaticky by to malo byť okk. )
Danke fur deine Einladung. Ich komme gern auf die Party, die du organisierst. Ich kann einige CDs bringen. Ich freue mich.
Die Party, die du organisierst, sieht sehr interessant. Darf ich mit mir einigen Freundinen mitbringen? Ich bin sicher, dass wir gut zusammen sich unterhalten, wenn es uns mehr wird.
Ich wurde gern kommen, aber Ich muss die Einleitung verweigern. Es tut mir leid, aber Ich habe auf die Party keine passliche Kleidung. Ich bin sicher, dass ihr auch gut ohne mich unterhalten werden
Mňa, keď niekto väčšinou pýta, aby som mu niečo preložil do nemčiny tak tam zakomponujem nejaké nadávky...preto už odo mňa nikto žiaden preklad neopisuje . .....raz spolužiak hovoril učiteľke vďaka "bezchybnej", opísanej úlohe, že "ak chce tak ho môže radšej vyhoniť" Dopadlo to asi takto » www.agresori.com/25785-jak-muj-t... som to ťažko rozdychával a najlepšie bolo to, že ma nemohol bonznúť, lebo ak by sa priznal, tak by automaticky dostal päťku, že si ju nespravil
@narazuvzdornaa to nevadí, hlavne že to mám.. a treba tám pár chýb, aby nevedela, že som to nerobila ja ..síce to jej bude jasné aj tak, lebo neviem po nemecky ani figu, ale to nevadí
to sme mali také body, ktoré sme tam museli použiť..a všetky odpovede mali byť že prídeme, ale nemám rada stereotyp, tak som ten jeden bod(kde máš použiť slovo oblečenie) dala tak, že si nemám, čo obliecť, tak neprídem
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
15 komentov
2.Die party die du organizierst sieht interesant. Kann ich paar freundinen mitbringen? Sicherlich würd es besser wen wir hier viel sind.
3.Ich würde so gern kommen,aber ich muss die einladung absagen.Es tut mir leid, ich hab keine passene kleidung. Ich glaube ich würd spaß auch ohne mich haben.
PS poupravuj si veľke/male pismenka je to pisane narychlo , gramaticky by to malo byť okk. )
zajtra ráno, v škole si to prepíšem
ale tretia veta je super výhovorka, poznačím si ju niekam
Die Party, die du organisierst, sieht sehr interessant. Darf ich mit mir einigen Freundinen mitbringen? Ich bin sicher, dass wir gut zusammen sich unterhalten, wenn es uns mehr wird.
Ich wurde gern kommen, aber Ich muss die Einleitung verweigern. Es tut mir leid, aber Ich habe auf die Party keine passliche Kleidung. Ich bin sicher, dass ihr auch gut ohne mich unterhalten werden
to sme mali také body, ktoré sme tam museli použiť..a všetky odpovede mali byť že prídeme, ale nemám rada stereotyp, tak som ten jeden bod(kde máš použiť slovo oblečenie) dala tak, že si nemám, čo obliecť, tak neprídem
by som zmenila na
Es tut mir Leid, aber ich habe keine geeignete Partykleidung.
kedze nemci vsetko zvyknut spajat, ak mozu
*Die Party, die du organisierst, sieht sehr interessant aus