Takže, mám 17 rokov. Študujem na gymnáziu. Ako hovorí aj názov témy, potrebujem vedieť ako ďalej. Ja som so ženskými úplne neskúsený a preto žiadam o radu skúsenejších... Od začiatku tohto školského roka som sa obzeral za jednou nádhernou slečnou. Sme ro
+ chápem, že je to tak dlhé, aj ja keď sa zabudnem tak vždy preseriem limit akejkoľvek práce čo robím do školy a tu na birdzi je podľa mňa celkom dosť ľudí na tom tak ako ty, takže moc veľké rady nečakaj ale ja by som to ešte skúsila raz s tou kávou...
@cabra ale neviem s cim ti treba pomoct, bud sa osmelis a opytas sa jej osobne, alebo budes cakat, ci je fakt chora a ci o tyzden nezabudne na vasu kavu
@piter09 som odhodlaný ísť zaňou osobne, len dúfam že sa pri tom, ako som už vyššie spomínal, "neroztečiem" a chorá je určite... ak mi už toto nevyjde tak sa na to vykašlem... ja viem že ženu si treba vybojovať, ale myslím že keby som tak pokračoval aj ďalej tak by to už bolo vnucovanie..
@tomias Prečo by to mal byť fake? Opísal som situáciu a chcel by som vedieť ako mám pokračovať a čo som spravil zle, aby som vedel čo mám v budúcnosti zmeniť...
tak jej napis, ze dufas, ze bude coskoro zase ok a ze ak niekedy nebude mat co robit, nech sa ti ozve, rad s nou pojdes na kavu.
pripada mi to celkom akurat - nebudes ju nepretrzite otravovat a ak bude naozaj chciet, napise. tak si pockaj na reakciu a ak nic, nechaj to radsej tak, nech sa jej nezhnusis tym, ze jej nechces dat pokoj.
Nuz musis ubrat z plynu, vidim, ze si si sam vedomy, co si spravil zle. Ono si clovek vzdy vravi ako uz je pouceny skusenostami, ale ked pride na "lamanie chleba" a si cely rozteceny a na tu pilu proste pritlacis...
vazne?!?!?!?....ale nie vazne?!?!?! ,,Od začiatku tohto školského roka som sa obzeral za jednou nádhernou SLEČNOU." ...,,vášnivá fotografka, cyklistka, turistka" este raz VÁŽNE???