V mnohom sa s nimi zhodnem, až na to kresťanstvo. A nepáči sa mi, že mnohé veci kresťania dodržiavajú preto, že „musia“ a nie preto, že by sami chceli, lebo sa im to zdá správne. Takí sú zaslepení fanatici.
no..jednoznacne mníška, pretože tí aspon studuju a su vzdelaní a okrádajú nenápadne..a maju po*** penazí a žiju si jak prasce v zite a stejne tam sexuju...takze
mniskou? batmankou? boha sak by somsa uvarila...a musela cez deň spraviť tolko aktivít z predponou "musiier"....radšej stetka ta nemusi nic...zalezi na nej ci si zajde na dialncu alebo nie
A inač náhodou sa mi páčilo v cisterciánskom kláštore v Zwettli, mmm, všade naokolo krásna gotika a mali tam brutálnu knižnicu so storočia starými knihami a v stredoveku toho mohli vedieť viac než bežní ľudia. A bolo to uprostred krásnej prírody a tak. Paráda.
radsej budem k... aby byt mniska! mnisky nemozu nic a cirkev je velmi jak to slusne povedat sprosta! zlodeji su to a seru si do huby! a stale existuje dalsia moznost! spachat samovrazdu!
@nrcka Pokrstiť sa môžeš dať hocikedy. A navyše v rannom kresťanstve sa to mohlo až v 21 rokoch, keď bol človek plnoletý. Čo bolo oveľa správnejšie, pretože je svinstvo, keď tam oštia nejaké decko, ktoré nemá právo sa samé rozhodnúť.
@merryy V skutočnosti to bolo oveľa krajšie. A navyše hentoto je len kúsok z toho.
Knazi sa maju velmi dobre a uzivat zivota si mozem aj tak. Kedysi davno som ministroval a viem akym zivotom zil nas farar kazdeho pol roka nove auto, na velkej fare plazmova telka ked o nej vacsina europy ani nesnivala, fajci drahe cigarety a pije drahy chlast. Vozi si tam kukurice atd. Sice kazdy den na omsi, ale babky mu platia statocne.
ani jedno, a v toho akoze jedineho najmocnejsieho najspravodlivejsieho boha neverim, aj ked som pokrsteny mam boha na haku. a farari su riadne kurvy. take drahe auta, telky a ine veci tak to asi dostali za tu nesmiernu oddanost bohu
Nie ze by som pochyboval o debilnosti tejto otazky ale postupujme logicky