ahojte. chcela by som si kupit nejake sluchatka, ktore su kvalitne, maju dobre basy, ale cenovo by ma nestali cely majetok, kedze som chudobny student. idealne by bolo do 30e (ano je to nizka cena, ked chcem vysoku kvalitu, ale viem ze take existuju!)
Ja mám Sony MDR-EX450AP. Neponúkajú prehnane silné audiofilné basy... ale ponúkajú harmóniu medzi jednotlivými prvkami hudby. Najprv som bol sklamaný, teraz by som si ich nedal. : ) Za tú cenu som ešte nemal lepšie.
@piter09@77hanes77 dakujem, pozrela som si aj recenzie a som milo prekvapena len co som pozerala, nemaju ich na sklade, tak ci by mi stihli dojst, lebo uz vo stvrtok ich potrebujem @dee99 presne take potrebujem! dakujem
mas obidvoje? a ako dlho ich uz mas? s ktorymi si spokojnejsi? @Aprilynne@Ivanulienkaa aj nad tou znackou som uz rozmyslala, pouvazujem este a dakujem @Sasha1@Majky538 pozriem cosi, dakujem
dakujem vam vsetkym za tipy, popozeram vsetko, pozvazujem a nieco si urcite vyberiem
@zuzulienkaa pathfindery 3. .. vždy sa mi zlomil kebel pri jacku z reklamáciou síce nebol problém ale tito posledné som si pre istotu oblepil páskou aby sa to nestalo...
a philips 2. tam sa mi tiež zlomil kábel pri jacku..
no však klasika pokial nosíš mobil vo vrecku...
a spokojnejší som asi s pathfindermi s philps niesu štuplne a po dákej hodine počuvania su dosť nepohodlné
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
15 komentov
2 maju lepsie basy, ale 3 ma lepsi celkovy zvuk
philips shl8800
som snimi spoko.. síce na pathfindery nadávaju že sú prebassované no pri mojom oblubenom žánri (dnb) mi to vyhovuje..
@dee99 presne take potrebujem! dakujem
mas obidvoje? a ako dlho ich uz mas? s ktorymi si spokojnejsi?
@Aprilynne @Ivanulienkaa aj nad tou znackou som uz rozmyslala, pouvazujem este a dakujem
@Sasha1 @Majky538 pozriem cosi, dakujem