chcela by som sa Vás spýtať,či náhodou nepoznáte nejakú skvelú knihu ( zrozumiteľnú ) ,z ktorej sa dá učiť španielčina .lebo ju mám na výške a som úplny začiatočníkov,neviem z nej ani slovo a chcem jju študovať -preto by som bola veľmi rada,
no ako sa to vezme,ani nie pre samoukov ,ale ja len nechcem vyzerať až tak veľmi sprosto tam ,ked nebudem vedieť ani slovo ,.čiže ale asi toto ...vyhráva ..
máte ešte nejaké iné tipy ?
ide tam teda všetko krok po kroku jednoducho vysvetlené ??
ide to od začiatku, no nie veľmi pomaly, máš k tomu CD takže budeš vedieť aj vyslovovať a mňa tá kniha hlavne zaujala skvelým spracovaním.. vždy slovná zásoba, niečo na čítanie, pochopiteľne vysvetlená gramatika a na konci každej lekcie cvičenia, preklad do a zo španielčiny..
každopádne, nájdi si ju v kníhkupectve a nazri dnu, tak skôr uvidíš či je to to, čo si predstavuješ
btw ak by si aj našiel ešte inú super knihu, rada sa o nej dozviem
Španielčina od Lenghardtovej sú to v podstate dve knihy v jednom (každá z jednej strany) a je tam vysvetlené všetko postupne s veľa cvičeniami + slovná zásoba, texty na preklad a podobne asi najlepšia kniha akú som mala v rukách, určite odporúčam
Ja mám doma španielsky aj anglický hovorník od lingei, po troch rokoch som pochopila, že sa z cvičení nič nenaučím Je to možno pre trochu pokročilejších, ale keď zvládneš aspoň jeden prítomný a dva minulé časy tak sa to v pohode dá, navyše je vzadu vysvetlená všetka gramatika, jasne a stručne, všetko s príkladmi takže sa to dá veľmi ľahko pochopiť. Vyhľadáš si napr. sloveso mať a máš tam kopu viet s tým slovesom, v rôznych časoch a spôsoboch, dokonca nejaké tie idiómy a frezeologizmy. Výhoda je že sa vyhneš doslovnému zlému prekladu .. Mne sa to dosť zišlo, fajn vecička, tak som si neskôr kúpila aj anglický