ked sa to studuje na pedagogickej fakulte tak je to ucitelsky smer to znamena ze ak to vystudujes budes ucitel pedagogiky,alebo teda aj tej psychologie,co nie je velmi prinosne v tejto dobe,lebo skol kde sa tieto predmety vyucuju je malo. A ak by sa ti podarilo ucit tieto predmety tak to mas 2x za tyzden jeden predmet,takze rozhodne menej ako napriklad sloviny alebo matika. A ak sa studuju tieto odbory na filozofickej fakulte,tak by si teda mohla byt psychologicka,tazke mat svoju vlastnu ambulanciu,alebo byt pedagogicka.
tak skusky na pedagogiku su z pedagogiky a na psycholu z psycholy. ono je to potom ine ked ides na ucitelsky smer,alebo na ten druhy. A o tomto odbore ucitelstve pre materske skoly a skolske kluby , ti mozem povedat to ze aj ja si ho chcem dat,kezke som ucitelka v materskej skole,ale ty ak nemas strednu pedagogicku,tak to bude pre teba tazsie,a nebudes sa tomu az tak rozumiet. Na talentovkach je hudobna,vytvarna,telesna,a pohovor. na 101 strane, na konci mas predmety ake by si mala v tomto odbore » www.fedu.uniba.sk/fileadmin/user_... ale ak nie si uplne rozhodnuta ze chces byt ucitelka v skolke,alebo vychovavatelka v skolskom klube ( druzine) tak tento odbor by pre teba nebol vhodny,uz ako chces a ako sa rozhodnes.
vystudovala som sice strednu veterinarnu ale vzdy ma zaujimalo ucitelstvo alebo asi skor viac to vychovavatelstvo a hej neviem ci mam na to predpoklady kedze som nevystudovala strednu pedagogicku a ani neviem o tom nic dostatocne co urcite poskytuje,verim ze studium je tazke ale treba do toho ist, vzdy ma lakalo, zaujimali podrobnosti okolo skoliek vychovavateliek a tak
verim a viem ze to studium ako aj povolanie stym nie je len o detoch, ale treba skusat a verit
aj ked ja si myslim, ze take veci sa neoplati pytat
lebo mala by si si ty sama premysliet poriadne co chces robit
ci chces byt niekde v nejakej poradni
alebo chces ucit cely zivot v materskej skole
alebo sa chces cely zivot venova detom po skole v skolskom klube