Hej, ale undersand je podpieskovat (fakt neviem ci je take slovo ale ked nie som ho prave vymyslel a understand je rozumiet tak nemyl si dojmy a pojmy.
mno schizofrenik ja poopravim tvoju vychodniarcinu
Ja som z vychodu a konkretne zijem na Zempline.
Cu sa spytac, či si myslite, že su pekny na tej fotke de su s maminku, keď su bou maly a žil su na vychodze >>>>
Chcem še opytac, či sebe dumace, že som šumny na tej fotografii dze som s maceru, kedz mi bul maly.
Takto je to doslovny a spravny preklad Ale aj ten tvoj nebol spatny, no vis jak, vychod je same narecie, zbehnes do vedlajsej dedinky a uz hovoria uplne inak
no ja som tiez z vychodu a zila som 10 rokov na dedine a podla mna by to malo byt ze:
Cem še spytac, či sebe dumace, že som šumny na tej fotografii dze som s macerou, kedz bul menši a žil na valale.
Skoro identicke s Ihatenicks ale par mensich zmien by tam malo byt podla mna. Ale tak ako sa hovori iny kraj iny mrav. Ihatenicks zije na zempline, ja som zila v krasnej nad hornadom len neviem prist na to, kde na vychode zil Jozkuzbrodskiho
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
27 komentov
nechapem,co je ,,podpieskovať´´?Čo tým myslíš?
A čo tam mám chybu?
Kľudne ma oprav,len ma nenapadlo nič výstižnejšie.
Ale ja som JusT.
Ani neviem prečo,ale je to krátke a jednoduché.Je to prvé čo ma napadlo...
Jožkú pekný si no
Cu sa spytac, či si myslite, že su pekny na tej fotke de su s maminku, keď su bou maly a žil su na vychodze >>>>
chcem še opytac co sebe myslíce, že či mi pekny na tej fotke dze som z materou, keď mi bul malý a žil mi na vychodze
akože tak nejak by to malo vyzerať tak neviem v akom zapadákove to bolo lebo tvoje nárečie je fakt divné
Ja som z vychodu a konkretne zijem na Zempline.
Chcem še opytac, či sebe dumace, že som šumny na tej fotografii dze som s maceru, kedz mi bul maly.