sice na niektorych predmetoch motivovana som, ale to skorej kvoli tomu, ze ma bavi samotne to ucivo.. vacsina ma jednoducho nemotivuje a najde sa aj par takych, co ma demotivuju
mňa by zaujímalo že ako vás motivujú príp. demotivujú, lebo ja budem učiteľka...a to som chcela byť herečka a vidím to, že keď učím, tak mám sklony sa prechádzať pred tabuľou ako na javisku
záleží od učiteľa, nedá sa to zovšeobecňovať, napr. chémiu som nikdy nemala rada, ale od kedy sme mali inú profesorku a tá mi ukázala aký je to krásny predmet, tak ju mám rada a demotivuje ma dejepisárka, lebo od kedy ju máme nemám rada dejepis,ktorý som niekedy mala rada
@majo napríklad moja mama má motiváciu učiť,baví ju to.
a k ankete,ako ktorí,u mňa je to skôr ale o tom,či ma ten predmet baví,kebyže matematiku ma učí aj totálne najmotivačnejší človek na svete tak sa mi to nebude chcieť učiť.
mám sprostých učiteľov, ktorí vidia potenciál len v ich obľúbených žiakoch a ostatných pokladajú za vyvrheľov a ľudí bez budúcnosti.. a to dávajú patrične najavo a zase mám tých, ktorí fakt motivujú a dosť veľa sa človek naučí len z jednej hodiny, ale takí sú asi len dvaja
@interrupcio Napríklad pretože za to berú plat a žijú z toho. A prosím nehovor mi o nízkych platoch. Voľba povolania je slobodná voľba a človek má prácu vykonávať zodpovedne bez ohľadu na výšku platu, ktorá je len dohodou medzi ním a zamestnávateľom.
bezne ucitelka ked sa jeden clovek nieco nenauci rozprava ze budeme dobri banici,alebo remeselnici..anglictinarka zas nie ze nezmaturujeme,ale ze nas ani k maturite nepustia
my sme mali strasne fajn ucitelov na strednej a teraz na vyske je to tak .... rozne ale z tych hlavnych predmetov ako anatomia, histologia a podobne citim ze nas skor motivuju
mna velmi nevie ovplyvnit clovek, na ktorom mi vobec nezalezi a motivaciu k studiu si viem najst aj inak pristup a uroven ucitelov (aspon na mojej skole teda) = ubohost no
Na ZS, SS nas (alebo skor mna) nemotivovali, na VS citim presny opak. Samozrejme, najdu sa aj vyucujuci, ktorych cielom nie je motivovat, ale zobrat chut od studia.
neviem...mne dvaja profáci na polrok prihoršili známky, aj keď som mala priemer na jednotky avšak, bolo mi povedané, že to robia len a len preto, aby som sa neprestala tieto predmety učiť, čo mi príde ako dosť odveci dôvod
ale zároveň, nesťažujem sa...som rada, že vôbec všetky aktivity stíham skĺbiť
@james144 no ja som sa pýtal preto, lebo (myslím si, že) s motiváciou je to taká gaussovská krivka.. existuje určité (malé) percento ľudí s vnútornou motiváciou, takisto by som povedal, že aj večne demotivovaných, ktorým sa nikdy nič nepáči a potom ten stred krivky- to je väčšina ľudí, ktorí nemajú v sebe tú motiváciu, ale v závislosti od prostredia sú buď motivovaní, nemotivovaní alebo demotivovaní. Čiže ja keď mám firmu a hľadal by som len ľudí s vnútornou motiváciou, ktorí budú vždy motivovaní, tak to by som asi skrachoval, kým by som všetky pozície obsadil takýmito ľuďmi. Tá motivácia je podľa mňa na manažéroch, manažér by mal byť vnútorne motivovaný, mal by byť taký motor.. a svojou motiváciou "nakaziť" ostatných zamestnancov.
Picoviny na mraky... Ak sa chcem nieco naucit, tak nekukam na to ci ma ucitel motivuje alebo nie. Ked to chcem vediet tak sa to naucim. Ked nie, tak to jedndoucho flakam, lebo ma to nebavi a pod. Ucitelja s tym nic nemaju spolocne. Aj ked urcite to nie je najprijemnejsi pocit, ked nieco vies na 100% a dostanes 2 alebo 3.
Ide skôr o to, že keď je učiteľ(ka) nepríjemný, večne podráždený človek, žiak si vytvorí asociáciu: učiteľ-predmet-učivo a potom doma sa mu skôr chce do tých lepších predmetov len preto že profák mal lepšiu náladu. Nestačí aby učiteľ vedel svoj predmet, keď nevie učiť, žiak musí byť prirodzený talent na to, aby si k tomu našiel cestu napriek hroznému prístupu učiteľa...
kazdemu kto tu pi.. ma problem s ucitelmi odporucam ist aspon na pol roka ucit a potom to vsetko pochopite v realnych suvislostiach.
@3 ked tento stat nemotivuje ucitelov, ako maju oni motivovat ziakov? a nielen stat ale aj spolocnost ako taka ked rodicia pridu dat staznost riaditelovi skoly ze ucitelka ich dcery, ICH DCERY, si dovolila dat jej zlu znamku.
samozrejme nie kazdy je ordeny ucitel a dobry ucitel je zaroven aj motivator. ale pokial si to nevyskusate - drzte papulky.
@idiotproof ale uplne som si vedel zivo predstavit vyraz tvojej tvare ked si to pisala.. gestikulaciu a vsetko okolo toho a celkom to pobavilo : smiley:
"A TY TO SKADE VIES?" podrazdenym ba az nasratym tonom ze som si dovolil vediet ako jediny z triedy doplnit slovko do testu ktore nevedel nik z rovesnikov pritom islo o trivialne...
@idiotproof ee...moja predstava bola skor taka ze si vo velkej miestnosti, s jednym oknom (takym ako maju v tych filmoch ze vidis len z jednej strany), v ktorej uplne nasrane rozhadzujes rukami, kricis ale nic nie je pocut, lebo miestnost je hlukotesna
@interrupcio Aha jasné už chápem kde je problém. Trochu som nepochopil na čo si sa pýtal. No myslím že človek potrebuje aj vnútornú aj externú motiváciu. Vnútorná ale nemusí byť konkrétna a výrazná v škole napríklad podľa mňa stačí ak je ten človek vnútorne presvedčený že tam ide aby sa niečo naučil, aby dostal dobre známky a aby bol úspešný. Pokiaľ aspoň toto v sebe človek nemá tak mu ani dobrý učiteľ nepomôže.
@james144 tak tak... a keď si spomínal tie peniaze v súvislosti s motiváciou, domnievam sa, že sú aj silnejšie motivačné a demotivačné impulzy než dobré, alebo naopak zlé finančné ohodnotenie. A najsilnešie motivačné vplyvy môžu byť úplne zadarmo
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
41 komentov
teraz zisťujem, že kto ako.
sice na niektorych predmetoch motivovana som, ale to skorej kvoli tomu, ze ma bavi samotne to ucivo.. vacsina ma jednoducho nemotivuje a najde sa aj par takych, co ma demotivuju
a k ankete,ako ktorí,u mňa je to skôr ale o tom,či ma ten predmet baví,kebyže matematiku ma učí aj totálne najmotivačnejší človek na svete tak sa mi to nebude chcieť učiť.
ale zároveň, nesťažujem sa...som rada, že vôbec všetky aktivity stíham skĺbiť
kazdemu kto tu pi.. ma problem s ucitelmi odporucam ist aspon na pol roka ucit a potom to vsetko pochopite v realnych suvislostiach.
@3 ked tento stat nemotivuje ucitelov, ako maju oni motivovat ziakov? a nielen stat ale aj spolocnost ako taka ked rodicia pridu dat staznost riaditelovi skoly ze ucitelka ich dcery, ICH DCERY, si dovolila dat jej zlu znamku.
samozrejme nie kazdy je ordeny ucitel a dobry ucitel je zaroven aj motivator. ale pokial si to nevyskusate - drzte papulky.
1. VŠ
2. SŠ
3. ZŠ