Poradil by som sa s odborníkom ohľadom toho kde a ako najvýhodnejšie ich investovať a zarobiť na nich ešte viac .
Potom by som niečo daroval rodičom , niečo na charitatívne veci , pre seba a rodinu .
Polovicu by som rozdelila medzi ľudí, s ktorými sme spoločne hrali v bločkovej lotérii
A ešte jedného kamaráta, ktorý si to podľa mňa strašne zaslúži a má ta zariadený život, že by som si na to najbližších desať rokov netrúfla.
Zo zvyšku by som vyplatila nájomné na priváte všetkým trom do konca platnosti zmluvy.
A išla na dovolenku s rodičmi niekam a s přítelkyní do Škótska.
No a zadovážila bych si nejakú elektroniku, nechutne drahé čižmy, tetovanie a kopu materiálnych sračiek.
Potom by mi nezostalo nič a žila bych tak, ako doteraz.
@8 prenajímať byt sa ti neoplatí. Prenajímame dom aj byt a v podstate keď sa to vezme tak je s tým viac starostí ako úžitku.
Ak by som vyhral niekoľko miliónov tak by som si asi kúpil byt a ostatné by som zainvestoval na základe rád odborníka. A inak by som si žil rovnako ako doteraz. Z práce by som neodišiel ani nezačal podnikať alebo čo. Nakoľko keď človek podniká tak má len nervy a je bez času a ak by som bol úplne bez práce tak by sa zo mňa stal povaľač.
ak by to bolo tolko penazi ze by som uz nemusel pohnut prstom dokonca zivota, tak asi precestoval by som svet, ale pomalicky, a niekolko rokou by som takto cestoval, ale sam urcite nie, s niekym.
A potom ak ma cestovanie omrzi mozno volaky opusteny ostrov a pokoj od vsetkeho
btw. Aleboby som sa odsťahoval na havaj, a tam robil nejakého barmana na páži na polovičný úväzok prípadne by som tam otvoril športový klub a začal trénovať ľudí
Toto by bolo fakt lepšie riešenie
1.splatila hypotéku a dokončila rekonštrukciu domu.
2.kúpila našim autá.
3. kúpila by som si novší noťas
4.odsťahovala by som sa z kolejí a našla si pekný malý byt.
A potom by som uvidela...
@eutanazia typická ľudská hlúposť na tvoj koment .