Diskusie - 4501. stránka fóra
27
Čo viete resp. si myslíte o umelom živote vo fuzzy systémoch a v umelých neurónových sieťach ???
Každý koment dobrý Otvor fórum »
13. 2. 2012 16:58
28
Free running v Žiline
Ahojte. Chcem vám dať na známosť, že v Žiline som založila crew amatérskych športovcov. Skladáme sa z 2 členov :D ale ja som tá aktívnejšia. Som začiatočník ale chcem sa tomu venovať, až kým nebudem... Otvor fórum »
13. 2. 2012 16:56
12
Alkohol
predávajú v tych malickych obchodoch pod panelakmi s alkoholom a jedlom.... nejaké mochittá vo flaškách ak áno aké . dakujem Otvor fórum »
13. 2. 2012 16:28
29
Ludkovia, utracate aj v tejto dnesnej dobe, ci sa snazite uz mat peniazky pod kontrolou a dokazete si skor aj setrit?
Hospodarska kriza... davate teda vacsi pozor aby sa eurace nerozutekali ci ani nie a prepadavate utracaniu? ... Otvor fórum »
13. 2. 2012 16:22
7
Rozprávač
Prosím neviete mi pomôcť kde by som mohla nájsť ako sa delia rozprávači a aj o nich napísaneee prosím.. :D Otvor fórum »
13. 2. 2012 16:20
3
Brigáda
s akej stranky sa daju najst dobre brigady ze ti aj odpisu ( okrem profesia a brigady. sk ) dakujem Otvor fórum »
13. 2. 2012 16:10Ktorý československý film sa vám najviac páči ?
Děvka na kotení##Baron ju prášil##Ecce Homo homoška##Kapitán Chrapač##Romance pro rýchlovku##S tebou ma baví srať##Dobrí holuby sa ovracajú##Obecná Škoda 120##Chalovač mŕtvol Otvor fórum »
13. 2. 2012 16:08
5
Stavebka KE alebo BA??
Ahoj, potrebovala by som poradiť :) mám za sebou 3 semestre architektúry a staviteľstva v Ostrave kde som nespravila jeden predmet čo som si preniesla z 1. sem tak som musela skončiť:( a teraz sa neviem rozhodnúť či mám... Otvor fórum »
13. 2. 2012 16:01
3
Ktorý z týchto oborov?
Dobrý deň, podávam si prihlášky na VŠ , chcela by som študovať na Masarykovej univerzite v Brne na ekonomicko-správnej fakulte, ale neviem si vybrať z dvoch oborov a to Ekonomia a Verejna ekonomika a správa. Prioritnu... Otvor fórum »
13. 2. 2012 15:43
20
Ako to skončiť?