Diskusie - 4687. stránka fóra
28
Ako zvysim navstevnost stranky?
Spomente vsetky alternativy kt. vas napadnu Otvor fórum »
25. 12. 2011 23:47
36
Slovensky ISIC v cesku alebo preukaz na zlavu zo ZSR
Ahojte. Idem do Česka a mám slovenský ISIC a taktiež mám aj tú fialovú kartičku s fotkou na zľavu, že som študent. Počula som však, že vraj ani jedno z tohto neplatí na zľavu na vlak... Otvor fórum »
25. 12. 2011 23:37
73
Vaša najobľúbenejšia hláška z filmu ?
Ak nejakú máte alebo ak si nejakú pamätáte (hehe) Otvor fórum »
25. 12. 2011 23:34
51
Aké mužské dlane sa ti najviac páčia?
- Nie je to u mňa smerodajné kritérium, ale myslím, že sa mi páčia veľké chlapské dlane s hrubými prstami, sexy mi prídu aj chĺpky na prstoch.
- Nie je to u mňa smerodajné kritérium, ale páčia sa mi dlhé štíhle prsty...
- Nie je to u mňa smerodajné kritérium,
Hlasuj »
25. 12. 2011 23:21- Nie je to u mňa smerodajné kritérium, ale páčia sa mi dlhé štíhle prsty...
- Nie je to u mňa smerodajné kritérium,
Hlasuj »
13
Struny na basgitaru
Zdravím hocijake basove struny idu na hocijaku basgitaru dik sa odpoved Otvor fórum »
25. 12. 2011 23:12
128
Tehotná?
Mám problém!Mali sme s frajerkou nechraneni sex!Čo teraz??Spravila si aj test a 2 čiarky://..poraďte... Otvor fórum »
25. 12. 2011 22:50
4
Má niekto doma knihu Jamesa Cooka???
Ide o to, že som dostala 2 knihy od tohto autora, ale ani jedna z nich ma nejak zvlášť nezaujala a tak sa pýtam, či nemá niekto doma takú, čo by vymenil za novú. :)... Otvor fórum »
25. 12. 2011 22:43
48
Aké je podľa vás najlepšie vyznanie lásky ???
Páči sa mi jedna baba no ja neviem ako na nu ( ja 14 ona 13) prosim ziadne blbe komentare Otvor fórum »
25. 12. 2011 22:37
2
Neviete ako sa volá tento film?
Neviete náhodou ako sa volá fillm, ktorý sa asi odohráva v Číne, zabili nejakého dôležitého človeka (možno velvyslanec alebo čo :D), ktorý bol otec jednoho dievčaťa.. Mala aj brata , aj toho zabili a o ňu... Otvor fórum »
25. 12. 2011 22:34
25