Zakladám toto forum, ktoré bude slúžiť na večné veky na to aby ste tu písali o tom čo sa vám dnes snívalo. Držte sa pritom 3 pravidiel :
1 : Píšte len o "dnešných snoch", a teda nepíšte o tom čo sa vám snívalo včera, predvčerom, pred týždnom, pred rokom.
2 : Snažte sa tu písať svoje sny každý den ked sa vám niečo bude snívať, a teda ak sa vám sníval sen dnes a ak sa vám bude niečo snívať nasledujúce dni až na veky.
3 : Snažte sa každý svoj sen detailnejšie rozpísať, a teda nepíšte len strohé odpovede typu "snívalo sa mi že som bol superman", ale sen detailnejšie rozpíšte, snažte sa spomenúť každý detail zo sna.
@tomas5555555 Mám sny, ale viacero príbehov, a ráno ich už neviem reprodukovať. Len viem, že sa mi veľa snívalo.
Napríklad sa mi často sníva, že kdesi zabudnem paličku, potom ju hľadám. Ale blúdim, lebo sa neviem vrátiť do zadu.
Alebo už mám 2 stredoškolské maturity. Teraz študujem na vysokej škole, ale mám problémy s dochádzkou, lebo dlho cestujem do školy. Tam zasa neviem nájsť učebňu, alebo kde sa koná prednáška.
Ja som čakal na vlak na nejakej stanici a povedal som si, že sa tam idem osprchovať a keď som bol v sprche tak tam akurát začali prechádzať ľudia. Najprv som bol taký že dopiče, akurát teraz nejakí výletári idú, ale potom som si povedal že a no a čo a sprchoval som sa ďalej. Potom mi volal kamarát, že mi posiela súradnice na nejaký urbex ale že si mám zobrať väčšie svetlo. A ešte nejaké veci čo si už nepamätám.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
8 komentov
1 : Píšte len o "dnešných snoch", a teda nepíšte o tom čo sa vám snívalo včera, predvčerom, pred týždnom, pred rokom.
2 : Snažte sa tu písať svoje sny každý den ked sa vám niečo bude snívať, a teda ak sa vám sníval sen dnes a ak sa vám bude niečo snívať nasledujúce dni až na veky.