50% zisku rozdať ľuďom čo to potrebujú. Zverejniť to na svojej stránke aj s komentárom komu, prečo a na čo. Z vlastného rozhodnutia, a nie len ľuďom v vyslovene v núdzi.
ja by som asi chcel aby som mal asistentov a technikov ktori by vsetko co sa netyka hudby samotnej robili za mna, aby som sa mohol sustredit len na skusky pred koncertami.. a potom nejakeho kuchara, ktory by vymyslal a varil nieco normalne, cerstve a nezavadne, nech netravim vacsinu casu na wc a ziadna klima ale to je vlastne taka klasika asi.. cize asi nic vynimocne...
Také, že aby ma nikto nepoznal, nikto nespoznával na ulici, nikto mi nenarušoval súkromie, nezverejňoval moje súkromné veľmi intímne osobné problémy, nepísal o mne, nediskutoval o mne, nehodnotil môj život, nefotil ma, nesledoval ma, netešil sa z každého môjho neúspechu, nevyťahoval na mňa veci, ktoré nie sú pravda... Určite by mi toho napadlo viac.
Lenže to by sa asi nedalo zariadiť Tak by som asi zmenila bydlisko, zmenila si vlasy, meno a všetko čo by sa dalo a dúfala, že ma nikto nikdy nenájde a nespozná Keď by ani to nepomohlo, tak by som odletela na malinký opustený ostrov alebo ja nevjemuš...
@azizi Čo by sa to nedalo zariadiť Viacero metalových kapiel funguje tak, že vystupujú v rôznych maskách/kuklách a existuje akurát tak veľa dohadov o tom, že kto vlastne za tými projektami stojí
Na druhej strane, teraz bola okolo jednej kapely kauza, že týpek vraj inému typkovi ukradol kapelu a aj celý námet, ktorý bol dosť revolučný- ešte neexistovala kapela, ktorá by niečo také robila. A je veľmi ťažké teraz dokázať, kto má pravdu, keďže nikto ich pravú identitu doteraz nepoznal
Toto je super forum! ja by som chcela zmes orieskooooov - vela! cerstve ovocie, chladene perlive mineralky a pepsi max a po koncerte nejaku dobru veceru a zo zaujimavosti by som chcela nejaky taky vyber typickych snackov pre danu krajinu!! napr na slovensku horalky mila chrumky atd... lebo to ma bavi robit aj ked som niekde na dovolenke