únava, vyčerpanie ? tráva nemáva takéto účinky...(nemala by mať) ale raz tu niekto písal čosi o depersonalizácií, tak si to skús pozrieť na nete, aj keď nemyslím, že je to Tvoj prípad...
@kokosovyorech všetko úplne v pohodičke vraj mu brutálne bilo srdce, bol hrozne dehydrovaný a strašne zadychčaný. do štyroch hodín ho to prešlo. (napísal aj nejaký článok a poslal ho do časopisu, môžem ti ho vypýtať ak chceš, je to hrozná prča ) na tú psychiatriu išiel preto, že má takú matku (pracuje ako vychovávateľka v diagnosťáku, vždy keď príde domov ho očuchá a prehľadá, zistila mu dokonca VODNICU!! takže má čuch jak stopovací pes ) a proste úplne psycho (synáčik je po nej)
@roryanne neboj, to prejde. len nehysterči a maj trpezlivosť, najneskôr do dvoch týždňov sa ti z krvi vyplaví úplne všetka, ak to bola tráva, a ak tam bolo aj niečo iné, tak do mesiaca by to malo byť preč. rozhodne to nebude trvalý stav.
tak to ti niekto "pocukroval" dievka moja... neboj nič najedz sa, pospi si ešte ono to prejde... ja by som ti odporúčal dáku aktívnu činnosť. choĎ si zabehať =D
tiež sa mi to stalo, trvalo to dokopy 6 dní a nejako neriešim či to bolo trávou alebo niečím iným, najprv som sa toho bála a po nejakých dvoch dňoch som si na ten pocit zvykla a bolo to celkom fajn
neboj sa, ono to prejde, hlavne sa toho neboj, ten pocit si budeš môcť aj celkom pekne užiť, keď hodíš za hlavu strach
Ďakujem vám všetkým za rady Dnes je to od soboty 5, deň a už je to takmer úplne v pohode. Pomohlo mi nemyslieť na to, byť pozitívna a jesť citrón Naozaj, citrón fakt pomáha. Tým, čo si myslia ,,tak jej treba", máte pravdu a po tomto zážitku už určite húliť nebudem.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
45 komentov
poznám aj takého, čo si dal jedného šluka, zložil sa z toho a skončil na psychiatrii
ja sa z toho doteraz smejem
a vraj mu na tej psychiatrii bolo super