Rozmýšľam na akú strednú mám ísť, či si mám vybrať podľa toho čo ma baví alebo podľa toho čo ma uživí? Chcela by som ísť na školu fotografovania, ale neviem či sa mi to oplatí študovať.
@emolove ak nebudes strednu brat len ako povinnost-a budes sa zdokonalovat [dnesne umelecke skoly ta mozu kvalitne pripravit do zivota a prip. aj na VS],myslim si, ze mala by si to skusit,
vsetko zavisi od toho ako sa sama k tomu postavis..
napis mi TS na aku strednu planujes ist-ak mas link, posli link na skolu
@kat Mama ti to zatrhla? prečo??...mne to mama chce dovoliť ale ja som taký typ človeka že ja si to sama zatrhnem lebo mať kvalitný foťák na to treba aj financie noo
@341r Ďakujem za radu..no vieš mňa moc baví fotografovanie už len potrebujem zohnať kvalitný foťák za lacnú cenu..a pozerala som aj nejake tie stredné školy ale zatial som si žiadnu nevybrala aj keď bratová kamoška chodí do NR a vraj je tam dobre. Tak možno že tam. Niekde blízko v okolí Šali,GA,NR a tak ..ale keby niečo nové ozvem sa...
hmhm mna napadá Polygrafická tu u nás v BA, aj ja som tam chcel kedysi ist.. podla mna taký kompromis medzi umeleckou a odbornou školou, čo sa týka samotného fotenia to zvládneš pre začiatok aj bez školy a hentam sa dá naučiť porfesionalne upravovat fotky a podobné veci
@ Ďakujem za radu..pozrem to..ale neviem nedavam tomu moc nadeje..lebo neviem či by sa mi kazde rano chcelo ist hodinu autobusom do BA a tam sa vo veľkom meste ani moc nevyznám a zas na intrak moc nechcem..ked nemam s kym.. takze tak..ale inak Dakujem
@5 Ďakujem za radu..pozrem to..ale neviem nedavam tomu moc nadeje..lebo neviem či by sa mi kazde rano chcelo ist hodinu autobusom do BA a tam sa vo veľkom meste ani moc nevyznám a zas na intrak moc nechcem..ked nemam s kym..(smajlík) takze tak..ale inak Dakujem (smajlík)