Aká bude vaša práca v budúcnosti v ideálnom prípade?
Už dávnejšie tu bolo také fórum, že aká by bola vaša vysnená práca. No a aj keď by ma odpovede dosť zaujímali tak vtedy tam písali ludia dosť nereálne veci. napríklad z niekoho, kto študuje jazyky za asi nestane kozmonaut, zvlášť keď pre to nepohne ani pr
ak sa zamestnám v odbore, ktorý momentálne študujem, tak zo mňa bude učiteľka buď na druhom stupni ZŠ na strednej škole prípadne na VŠ momentálne sú možnosti neobmedzené
@kail91 prečo by nebolo? podla mňa všetko je aspoň z minimálnej časti reálne aj keď velmi málo pravdepodobné keď preto niečo robíš a nečakáš, že ťa niekto len tak objaví cez noc
chcem byt traktoristka alebo kombajnistka
ak nie to, tak akekolvek ine povolanie suvisiace s polnohospodrastvom, idealne so zvieratami
a ak nie ani to, tak najlepsie nieco s potravinami
Vedec, tlmocnik, spisovatel, hudobnik, ucitel To su nejake moje hobby v kocke. Ale v podstate mi staci byt stastnym, cestovat, skusit vela roznych povolani a brat vsetko s nadhladom
@sturmer Plyn sa zasa dlhšie neozýva...mám podozrenie, že chce preskočiť ku konkurencií. S tebou samozrejme počítam...treba naplánovať precízny plán distribúcie do zahraničia, a to sám rozhodne nezvládnem.
Podobne ako grietusha. Teda nie kurator ale to s tou vyskou. Chcel by som sa venovat vedeckej praci v mojom odbore, ale v zahranici. Ak by sa do doby, ked ukoncim doktorat zriadila katedra, ktora zastresila moj odbor (mozno uz aj existuje ale nejak sa mi to nepodarilo vypatrat) a dokazem za ten cas (vratane zahranicnych stazi) zvladnut taliancinu na extra urovni, chcel by som posobit bud na univerzite vo florencii alebo v rime.
budem architektka nejakeho mesta. ziadne dalsie bytovky na kazdom kroku a zelen len na streche centralu. budem chuda, budem nosit kostymy a lodicky, ludia ma budu respektovat a obdivovat a budem mat bieleho psa a macku v dome na kraji mesta ktory si sama naprojektujem.