Včera som išiel na buse a čo nevidím cez sklenené dvere cigánska rodina a to malé nepodarené cigáňska zver mi ukazuje prostredník a pritom sa nechutne škerí a po chvílke preukazovania jeho etnika a to že jeho rodičia sú komáre ,ktoré cicajú peňeži štátu,
väčšinu zohráva výchova. ak celý život vidí len takéto správanie, aj u rodičov, tak nemôžeš od neho čakať niečo iné. časť sú aj gény (nižšia inteligencia, šikovnosť, vnútorná vyspelosť atď). poznám jedných čo si adoptovali malého róma. vychovali ho úplne na úrovni, správal sa slušne ale v škole mal problémy tak či tak. teraz pracuje ako čašník, čiže žije normálne slušne. nie je z neho einstein ale snaží sa. výchova ovplyvňuje najviac ale zase ako sa vraví zo psa nebude slanina
máš tam toľko gramatických chýb že .. ach .. no to je jedno
k veci : Touto diskusiou nič nevyriešiš .. akurát to že ti sem napíše zopár fanatických antifašistov aký si fašista a netolerantný kokot .. a tiež ma to serie .. ak chceš podiskutovať tak TS
A k teme- bude to asi jedno aj druhe, podla mna velku ulohu zohrava aj stat, ked ich konanie ospravedlnuje a zakryva. Potom ti rodicia vychovavaju decka tak, ze ved mozes si vsetko dovolit, lebo ti bieli su rasisti, tak im len daj
To ta vytaca ... male smradlave ciganca s prostrednikom ... taka blbost. Ked ho vidis prvy a posledny krat a je same bez dohladu starsich, tak ho jednoducho rafni po hlave ... poriadnu vychovnu a rychlo prec ... skor nez zacne krik a vresk
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
39 komentov
k veci : Touto diskusiou nič nevyriešiš .. akurát to že ti sem napíše zopár fanatických antifašistov aký si fašista a netolerantný kokot .. a tiež ma to serie .. ak chceš podiskutovať tak TS
myslím že to hovori za všetko
Poslal by som ciganov na vojnu , dal im na vyber bud vojnu alebo nasilnu deportaciu
@mm47 moja reč!