Tak som rozmýšľal nad priebehom kresťanskej omše a ako mi tak prišlo na um ako kňaz vraví veriacim, aby vypili víno, ktoré symbolizuje krv kristovu a rovnako prijali telo kristovo prostredníctvom oblátky, nemá to určité znaky kanibalizmu?
no tých úchyliek medzi farármi a podobnými kostolníkmi by sa našlo asi viac...od pedofílie napr. po ten kanibalizmus...ak by si to ešte viac rozoberal verím že aj ďalšie zvrátenosti by sa našli
no, teraz poviem možno blbosť, ale je to blbosť nad ktorou som naozaj chvíľku uvažovala, ale:
kedysi dávno pri tej večeri či kerej márii toto isté povedal ježiš aj jeho súdruhom(moje telo, moja krv či čo...), nie? teda predpokladal, že toto isté sa bude vravieť aj po jeho smrti. teda jaký kanibalizmus? je to s vedomím ježiša
teda do kostola nechodím,ale by som povedala,že tam bude dôležité to slovko SYMBOLIZUJE...je to len symbol...
t.j.akože...jednoducho víno predstavuje krv a oblátka telo...ze sa obetoval...
ale neviem,to je len môj skromný názor...
Na Ježiša mi láskavo nešahajte, nájdite si iný objekt na ukájanie vašich zvrhlostí
A možno to sadomaso by bolo aj zaujímavé, keby som našla na to nejakého blbého dobrovolníka
milí prítomní a tunidlo, ktorýý je veeelmi vtipny ... Kristovo telo, ktorééé dostávame v podobe oblátky symbolizuje to, že Ježiš sa narodil ako človek a obetoval svoj život, aby nás zachránil... Obetoval svoje telo pre našu spásu. A to, že ho prijímame znamená, že naplname našu dušu touto obetou a tým ju privádzame bližšie k spáse ... Neviem ako vám to inak vysvetliť... Ale prosím, z Ježiša si srandu naozaj nerobte
..ale keby dakoho NAOZAJ zaujímalo,akože to bolo s tým Ježišom,čo chcel "tým,či ONÝM" povedat,odporůčam jedného z tých "kacírskych" teologou,čo im RKC-irkev ..tiež akosi nevie "príst na chut"...
O tom,PREČO" im "leží v žalůdku"..si urobte svoj názor sami..
..že by AJ ON bol pre vás,čo tuná diskutujete...TAK
Rozhovor nad křesťanským krédem mezi Eugenem Drewermannem a Eugenem Biserem
Eugen Biser, Eugen Drewermann
Info a běžná cena: Brož., 204 str., 198 Kč
Vydáno: 2003
Objednací číslo: CDK0132
Anotace knihy
Teolog a psychoterapeut Eugen Drewermann představuje v německé kulturní oblasti fenomén par excellence. Více než třicet jeho knih patří k bestsellerům přesto, že mu jeho nadřízení odebrali pověření učit katolickou teologii.
Jeho přednášky a terapeutické kursy patří k nejnavštěvovanějším, ačkoli se přednášející již sám dávno vzdal tradičního teologického jazyka.
Je neustále obležen novináři s žádostmi o interview, ačkoli se vyjadřuje stroze a většinou nežertuje. Někdy ovšem svolí k tomu, aby se rozhovořil o svých názorech, postojích i snech. Tak tomu bylo i v případě dialogu s nestorem německé teologie Eugenem Biserem, autorem knih o svatém Pavlovi i o Ježíši, jejž inicioval redaktor Michael Albus.
Společné zamyšlení nad otázkami souvisejícími tu těsněji, tu volněji s křesťanským vyznáním víry uvádí čtenáře do dvou odlišných duchovních světů, z nichž každý má svou hloubku i přitažlivost. Klidnější a realističtější postoj Biserův se střídá s takřka vizionářskými a přitom hluboce lidskými názory Drewermannovými.
Oba se i přes rozdílnost svých povah a zaměření ukazují jako mistři dialogu, který potěší každého, kdo o něj stojí.
Nabídka podobných titulů:
- tituly od tohoto autora: Biser Eugen Drewermann Eugen
Tragické a křesťanské
Psychoanalýza ve službách současné morální teologie?
Eugen Drewermann
Info a běžná cena: Brož., 80 str., 89 Kč
Vydáno: 1997
Anotace knihy
V této studii známý německý teolog a psychoterapeut analyzuje kategorii, kterou nazval „tragické“, jako nedílnou součást lidské existence.
Z pozice hlubinné psychologie vyzývá morální teologii, aby znovu promyslela svou nauku o dědičném hříchu a antropologii. Poukazuje též na nebezpečí, které pramení z rozpolcení mravnosti a z odmítání nevědomého.
-->tak prva chyba je hned na zaciatku omsa je katolícka , krestania vseobecne su aj luterani , prostestanti a tak dalej oni maju nieco ine
-->ano podoba sa to rozdiel je v tom ze protestanti tento " folklor" okolo
beru ako spomienku pamiatu pripomienku. katolíci to beru doslovne resp. znova sa to deje . a telo kristovo je naozaj Kristus aj ked duchovne nie telesne
-->kanibalizmus je jedenie jedinca toho isteho druhu . vzhladom na to ze pri omši ide skor o prenesenie podstaty do chleba to nemôže byť kanibalizmus .
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
42 komentov
no... preto radsej neriesim krestanstvo
kedysi dávno pri tej večeri či kerej márii toto isté povedal ježiš aj jeho súdruhom(moje telo, moja krv či čo...), nie? teda predpokladal, že toto isté sa bude vravieť aj po jeho smrti. teda jaký kanibalizmus? je to s vedomím ježiša
Čo by on spásal, my sme k Ježišovi náhodou neutrálni, zato tí fanatici mu už roky doslova pijú krv
To, že je to s vedomím Ježiša skôr znamená, že to bol starý zvrhlík ako to, že to nie je kanibalizmus
ale prirovnanie "starý zvrhlík" sa mi kurva lúbi
Alebo teraz vyzerá ako matuzalem?
Alebo používa avon kozmetiku a nie je na ňom vidno známky starnutia?
t.j.akože...jednoducho víno predstavuje krv a oblátka telo...ze sa obetoval...
ale neviem,to je len môj skromný názor...
Ehm, to vymysleli ... Keď chceli, aby k nim bol blízko, nemohli si ho proste dať do vrecka?
Prečo by som ťa rada ukrižovala a vôbec nie symbolicky? Hmm?
No veď kus tela, tú oblátku napr. ...
Oceňujem tvoju dôveru v moje telepatické schopnosti, ale bohužiaľ neviem
Aha a tie by im razom Ježiša zožrali ... No tak už chápem ...
A možno to sadomaso by bolo aj zaujímavé, keby som našla na to nejakého blbého dobrovolníka
Ja naňho nešahám, neciciam, nejem ho, to je ok, nie?
A dá sa ti veriť?
@29
Tvoju blbosť rozoberať tu nebudem
Hej a aj vo mňa sa dá veriť ... Chceš?
"Nobody fucks with the Jesus"
RECESISTI !!!
..ale keby dakoho NAOZAJ zaujímalo,akože to bolo s tým Ježišom,čo chcel "tým,či ONÝM" povedat,odporůčam jedného z tých "kacírskych" teologou,čo im RKC-irkev ..tiež akosi nevie "príst na chut"...
O tom,PREČO" im "leží v žalůdku"..si urobte svoj názor sami..
..že by AJ ON bol pre vás,čo tuná diskutujete...TAK
"těžce STRAVITELNÝ"???"
» 209.85.129.132/search?q=cache:...
Co vyznáváme?
Rozhovor nad křesťanským krédem mezi Eugenem Drewermannem a Eugenem Biserem
Eugen Biser, Eugen Drewermann
Info a běžná cena: Brož., 204 str., 198 Kč
Vydáno: 2003
Objednací číslo: CDK0132
Anotace knihy
Teolog a psychoterapeut Eugen Drewermann představuje v německé kulturní oblasti fenomén par excellence. Více než třicet jeho knih patří k bestsellerům přesto, že mu jeho nadřízení odebrali pověření učit katolickou teologii.
Jeho přednášky a terapeutické kursy patří k nejnavštěvovanějším, ačkoli se přednášející již sám dávno vzdal tradičního teologického jazyka.
Je neustále obležen novináři s žádostmi o interview, ačkoli se vyjadřuje stroze a většinou nežertuje. Někdy ovšem svolí k tomu, aby se rozhovořil o svých názorech, postojích i snech. Tak tomu bylo i v případě dialogu s nestorem německé teologie Eugenem Biserem, autorem knih o svatém Pavlovi i o Ježíši, jejž inicioval redaktor Michael Albus.
Společné zamyšlení nad otázkami souvisejícími tu těsněji, tu volněji s křesťanským vyznáním víry uvádí čtenáře do dvou odlišných duchovních světů, z nichž každý má svou hloubku i přitažlivost. Klidnější a realističtější postoj Biserův se střídá s takřka vizionářskými a přitom hluboce lidskými názory Drewermannovými.
Oba se i přes rozdílnost svých povah a zaměření ukazují jako mistři dialogu, který potěší každého, kdo o něj stojí.
Nabídka podobných titulů:
- tituly od tohoto autora: Biser Eugen Drewermann Eugen
Tragické a křesťanské
Psychoanalýza ve službách současné morální teologie?
Eugen Drewermann
Info a běžná cena: Brož., 80 str., 89 Kč
Vydáno: 1997
Anotace knihy
V této studii známý německý teolog a psychoterapeut analyzuje kategorii, kterou nazval „tragické“, jako nedílnou součást lidské existence.
Z pozice hlubinné psychologie vyzývá morální teologii, aby znovu promyslela svou nauku o dědičném hříchu a antropologii. Poukazuje též na nebezpečí, které pramení z rozpolcení mravnosti a z odmítání nevědomého.
Leonardo da Vinci
V mládí jsem se zřekl jedení masa a přijde ještě den, že lidé mně podobní se budou na zabíjení zvířat dívat tak, jako se dnes dívají na zabíjení lidí
Leonardo da Vinci
Zvířata jsou na světě ze svých vlastních důvodů. Nebyla stvořena pro lidi, stejně jako černí nebyli stvořeni pro bílé a ženy pro muže.
Alice Walker
držitelka Pulitzerovy ceny
Stejně dobře, jako jíme zvířecí těla, bychom mohli jíst i lidská
Diogenes
Etika je bezmezná, rozšířená odpovědnost vůči všemu co. žije.
Eugen Drewermann
teolog
Jsem vegetarián a zásadně odmítám alkohol z důvodů, abych mohl co nejvíce využít svůj mozek.
Thomas Alva Edison
fyzik
Nenásilí vede k nejvyšší etice, jež je cílem veškeré evoluce. Dokud nepřestáváme ubližovat všem ostatním živým bytostem, jsme stále divoši.
T. A. Edison
Nic nebude lidskému zdraví prospěšnější a nic nezvýší šance na zachování života na Zemi více než přechod na vegetariánskou stravu.
Albert Einstein
Je smutné vidět, že vegetariánský způsob života by svým čistě fyzikálním účinkem na lidskou povahu nanejvýš pozitivně ovlivnil velkou část lidstva.
Albert Einstein
» bezmasa.kvalitne.cz/citaty.html...
-->ano podoba sa to rozdiel je v tom ze protestanti tento " folklor" okolo
beru ako spomienku pamiatu pripomienku. katolíci to beru doslovne resp. znova sa to deje . a telo kristovo je naozaj Kristus aj ked duchovne nie telesne
-->kanibalizmus je jedenie jedinca toho isteho druhu . vzhladom na to ze pri omši ide skor o prenesenie podstaty do chleba to nemôže byť kanibalizmus .
problem solved