Keby máte možnosť cestovať v čase a cestovali by ste napr. 10 rokov späť a stretli by ste (zamaskovaní) svoje mladšie Ja. Akú radu by ste mu dali do života?
Také že vsaď 10, 13, 25, 37... v športke - také neplatí, ok?
Nič. Moje mladšie ja je teraz vo svojom svete a ja v tomto. Nemal by som nič z toho že by som svojmu mladšiemu ja uľahčil život. Ono sa musí samo poučiť na chybách a zmeniť sa v tom svojom svete.
@forte ved ja už som mala prihlašku na pol ceste a matka že neee bež na pedagogickú, tam sa lepšie uplatníš a bla bla blaaa...
A teraz mam pojebanu maturu z vytvarky Z PEDAGOGICKEJ a aj tak nemozem robit nic z toho co chcem. Tak študujem stromy. A dobre mi je v konecnom dosledku.
@foxylady tak to je blbe no ale kazdopadne mozes este skusit umelecku... ale tak mozem ta potesit aspon tym ze mna ta skola takmer pripravila o nervy a cele je to tam take ze ked ma clovek pocit ze uz ho NIC neprekvapi, tak si zmyslia tak riadnu blbost ze ..prosto len nechapes a nemas slov vobec
hmmmmm ... 10 rokov ? to by som mal 14 do riti ...bože ... ja by som si nedal radu, ja by som si pomohol, zmenil by som mu život, od základu ... vzal by som ho niekam inam, zabezpečil ho a naučil ho vela vecí ... o luďoch o tom čo osm zažil, vela by som mu rozprával a snažil by som sa aby sa mal čo najlepšie a vždy by som mu pripomínal že všetko môže byť také aké si predstavuje, len sa nesmie báť ...
@mojdedo hej jasné, a cestovanie v čase naozaj existuje a príde mi to povedať moje buduce ja ...
žijem stále s mamou a bratom, chodím do práce za priemerné peniaze a jediné čo môže byť také aké si predstavujem je moje myslenie ...
sú dve možnosti iba ... buď som taký kkt že to nevidím, že nevidím čo mám urobiť ... alebo sa to fakt momentálne nedá