Diskusie - 4993. stránka fóra
16
Mám šancu?
Hmm, mám taký problém. Maturovala som v roku 2009, potom som chcela ísť študovať angličtinu do Brna ale tam ma nevzali. Tak som skončila na technike. Tam ma to ale vobec nebavilo, tak som... Otvor fórum »
7. 9. 2011 12:35
1
Predám DVD prehrávač ako darček k narodeninám, ktorý je lepší?
Niekoľko dní neskôr sa brat narodeniny, Chcem si vybrať jedno auto DVD prehrávač k nemu. Čo je lepšie? http://www. mcbub. com/category/cheap-Car-DVD-Players-581/ prosím dať nejaké Advice, ... Otvor fórum »
7. 9. 2011 11:58
48
ISIC vs. Cestovanie v MHD
Zdravím. Od začiatku akad. roka budem aj ja študentom na TUKE. Lenže už teraz musím často cestovať do KE ohľadom vybavovačiek (internat, kurzy, zapis ... ) a pešo chodiť cez celé KE nieje veľmi ideálne.... Otvor fórum »
7. 9. 2011 09:30
4
Naj stahovanie z market mobilu
Ahojte, chcela by som sa opýtať, čo také si najviac sťahujete do mobilu z MARKETU. Je tam množstvo výberov-hry, aplikácie....ale veľa vecí nepoznám. Môžete mi poradiť???ďakujééééém :-) Otvor fórum »
7. 9. 2011 07:17
1
Je to trápne darčeky?
Mary má 20. narodeniny sa blížia a chcem ju poslať ako darček http://dig. la/ex Avšak, moja matka si myslí, že je hanba darček ... Váš návrh? Otvor fórum »
7. 9. 2011 04:23
54
Prečo musím oslovovať učiteľa titulom
Ahojky kolegyne a kolegovioa. Tak som zavítal do radov adeptov gympla (kde?) nempoviem. Soráč. Ale hneď v prvý (bohužiaľ) deň ma zaujala takáto vec - do triedy vošla "naša" triedna vek okolo (zatiaľ neprezradila) okolo 27-28?, ... Otvor fórum »
7. 9. 2011 00:18
22
Záhada (teda aspoň pre mňa)
vy ste tu inteligenti, tak teraz buďte múdry :D :D Traja muži prišli do motelu. Izba stoji 30, - Sk, a tak každý z mužov zaplatil... Otvor fórum »
6. 9. 2011 23:28
5
Prešovská univerzita FHPV
Hľadám budúcich spolužiakov / čky , 1. ročník denného štúdia - jazykovo-komunikačné štúdia :) ak tu niekto takí je rada sa zoznámim :) Otvor fórum »
6. 9. 2011 23:05
14
Potrebujem pomôct-Parkety