dnes som nasiel zaujimavy prispevok na diskusii na sme.sk
znel asi takto:
"Starych Bratislavcanov je tu uz iba ako safranu. Vedeli v pohode tri reci, zacinali v obchode po nemecky, potom po madarsky a potom az po slovensky alebo
Určite to písal nejaký starý dedko, ktorý, ako už povedal @bluepanter , má strach z nových ľudí...
úprimne mi je to jedno, nech aj celú Blavu, a vôbec celé Slovensko prestavajú... mám rada moderné veci a moderné budovy vyzerajú fakt dobre, tak nechápem, prečo by sme sa mali brániť vývinu a modernizovaniu krajiny...?
A čo sa týka cestovania MHD a iných spomínaných vecí, mohol by už na svoj vek vedieť, že život nie je fér a že v tomto štáte sa deje XY omnoho viac nespravodlivejších vecí, takže rozoberať niečo také je len úplná strata času....
na jednej strane ma v niecom pravdu...na strane druhej vyvoj mesta sa nezaobijde bez "cezpolnych" kazde mesto vo svete sa stalo kozmopolitnym az po prichode dalsich ludi
mne príde celý ten príspevok, okrem toho, že absolútne nelogický, aj zakomplexovaný.
skúsim ho preložiť do inej reči:
Bratislavčania boli pôvodne nadľudia. Milí, pokorní, ovládali miliónpäťsto jazykov. Ich deti si však necenili ich dedičstvo, preto rozpredali ich majetok a sami zdrhli pred následkami svojich činov na vidiek. Nákupcovia, ktorí sa vynorili zo zlých vôd východu, okrem toho, že sa do Bratislavy nasťahovali a začali ju ovládať (=prestavovať Staré Mesto bez verejnej diskusie), tak ju ešte aj znehodnocujú tým, že sa po nej pohybujú v špinavých monterkách, plnia vlaky, ktoré isto patria Bratislave, a každotýždenne odchádzajú domov, pretože si vôbec nekúpili žiaden byt od pôvodných Prešpurčanov v centre mesta, len pre to, aby nemuseli platiť dane a preto úplne barbarsky zneužívajú dotovanú MHD.
A my tu teraz nemáme žiadne pamätné tabule!!!!!
história Bratislavy v skratke, napísal nezakomplexovaný diskutér na SME.
Obyvatelia sú mimobratislavskými občanmi Slovenska zvaní Blaváci, alebo "Paštekári". Blavákov (paštekárov) je v Bratislave mrte veľa. Proti označeniu Blavák sa vymedzujú tzv. Bratislavčania, ktorí v Bratislave majú aj trvalý pobyt a nežijú v prenajatom byte, ale vlastnom, zaťaženom hypotékou na ďalších 60 rokov, prípadne splatenom. Pre nich Blaváci nie sú vlastne Blaváci, ale cezpoľní (CPčkári). Proti Bratislavčanom sa vymedzujú tzv. rodení Bratislavčania, ktorí argumentujú tým, že Bratislavčania sú prisťahovalci, a oni sú tí praví, rodení Bratislavčania skutočne narodení v Bratislave. Proti nim sa vymedzujú rodení Bratislavčania s koreňmi v Bratislave, ktorí rodených Bratislavčanov odzbroja otázkou: A kde sa narodili tvoji rodičia? Rodený Bratislavčan odpovie: V Trebišove a v Bytči, a sklopí uši. Rodený Bratislavčan s koreňmi v Bratislave je ľahko rozpoznateľný - nikdy nevidel dopravnú značku D54b koniec obce (pre neho koniec Bratislavy a teda obývateľného sveta) a teda keď ho prvýkrát vezmete na výlet na Oravu, pochvaľuje si, že všade je toľko stromov a aké je to pekné smradľavé.
Proti rodeným Bratislavčanom s koreňmi v Bratislave sa vymedzujú rodení Bratislavčania s koreňmi v Bratislave a celou generáciou predkov narodených v Bratislave (možno použiť aj akronym RBsKvBaCGPNv . Ako synonymum pre toto nepraktické, dlhé označenie, sa sami seba nazývajú Prešporákmi. Podľa neoverených správ už žije len jedna Prešporáčka, zdržuje sa na Námestí SNP a Obchodnej ulici, a kričí korunkuuu, na jedlooo. (Všetko vždy prežerie, sviňa.) Edit: Podľa overených správ, v skutočnosti žije v Bratislave hŕstka Prešporákov, ľahko rozpoznateľných podľa miesta bydliska: Prešporok (Staré Mesto). Ich babičky sa, zväčša, v čakárni u obvodného lekára rozprávajú po maďarsky prípadne po nemecky. Väčšinové obyvateľstvo "Blavy" provokujú svojimi "divnými" záľubami, ako napr. že pred Au-parkom dávajú prednosť pohybu v prírode, prípadne návšteve kníhkupectva. Ďalším poznávacím znamením sú ich časté závraty spojené so zvracaním, prichádzajúce po zistení výsledkov akýchkoľvek "celoslovenských" volieb. Pravdou je, že ostatným kútom našej stále mladšej republiky, pokiaľ to nieje nevyhnutné (ako napríklad vlastníctvo chaty na Orave) sa vyhýbajú a preto cestujú za rekreáciou z Bratislavy zväčša smerom na západ (juhozápad, severozápad). V Bratislave žijú aj rapperi a je ich čím ďalej viac, preto mestské zastupiteľstvo plánuje legalizovať ich chov lov celoročne a za hlavu každého rappera vyplácať odmenu.
Dnes už nikto nevie, kto je kto, pretože občas sa Blaváci maskujú pod označením Bratislavčan, Bratislavčania pod označením Prešporák a naopak. Mestské zastupiteľstvo v budúcnosti uvažuje o projekte o zisťovaní pôvodu obyvateľstva pomocou DDT, ktorý pomôže vniesť poriadok do tohoto Babylonu. Každý bude musieť nosiť povinne označenie pôvodu, aby sa zamedzilo maskovanie jedného druhu Bratislavčanov za iný.
to ze si reagoval na tuto temu 3 minuty po zverejneni dokazuje, ze tato tema ide uplne mimo teba a ty si vlastne iba taky maly pozorovatel tohto "problemu", ktory ti vobec ale zily netrha
@husky isteze, tato tema sa da obracat zo vsetkych stran..lenze tato tema je casto pretriasana na hokejovych, futbalovych forach, samozrejme sa konci obojstrannymi urazkami..preto by mohla byt kontraproduktivna..ale ok, tu sa to nijak nezvrhlo takze akceptujem
Hm, práve rozmýšľam nad paradoxom lokalpatriotskej tendencie líčiť svoje mesto ako to najlepšie a zároveň nadávať, keď mi doň niekto ako do najlepšieho príde ...
pripájam sa k názoru väčšiny predo mnou, veľa ľudí to vylíčilo veľmi pekne, ale nebudem trápna a nebudem linkovať zo desať ľudí preto, aby som napísala, že súhlasím
autor je proste naivný a zakomplexovaný lokalpatriot, ktorý má potrebu všetko zlé, čo sa mu deje, hodiť na niekoho iného. (a cezpoľných vidí jednotne ako sedlákov v montérkach) ja som z BA, za celý život som sa akurát tak presťahovala z jednej časti do druhej a ani ja, ani moji známi nikdy nemali tendenciu hentak uvažovať. znie to, akoby sem tí ľudia podľa neho nechodili za prácou, ale preto, aby ho štvali neplatením daní, parkovaním a plnými vlakmi.
no tentoraz som nasiel nieco v profile, celkom zaujimavo sa to cita:
Mám rada seding, ležing, ruming čize aj pitness, vytahing a eskalatoring. Sem tam chlasting a obžering, občas televízoring a počítačing.. obliekam sa podľa predposlednej módy.. vo voľnom čase štopkám ponožky, naháňam husy na Dunaji a vykrúcam im krky alebo sa venujem inému muzickému umeniu. Kradnem kabáty a po odstrihnutí štítkov ich predávam. Vymieňam vystrelovacie dáždniky za obyčajné. Varím falošné mlieko, robím gumydžús a žmýkam pomrdanče. Najradšej pozerám maďarské reklamy na Discovery. Mimochodom moja babka vymyslela, že lepidlo bude priesvitné. Ale to len tak na okraj. Som černoška (majsterka sveta) v okopávaní, vykopala som najstaršiu mincu na svete. Doma mám aj mäsožravú rastlinu, už pár krát ma zožrala a hneď aj vypľula keď som išla domov nadránom z krčmy. V lese som stretla kýchajúceho škriatka, ale bol slušný, mal vreckovku. Môj veľký sen je kýchnuť do balóna tak, aby vzlietol. Práve dokončujem mozog pre chlapov. Okrem slov ANO, NIE, SEX bude mať aj ikonku VNIMAM 2 VECI NARAZ.
A len tak mimochodom som namyslená, drzá a idem po peniazoch čiže nevyvinutí jedinci, ktorí počúvajú nemenovaného interpreta a pochytili zlaté slovo našej novej doby "ZLATOKOPKY" ma tak kľudne oslovujte... ale len tak na ďalší okraj že mne to tepny netrhá tak sa radšej nenamáhajte a pustite si napálený CD nosič a učte sa nejaké nové slovíčka veď čo si budeme hovoriť ne?
Pokud nevezu rodinku, velice rád si vychutnám požitky z výborného zrychlení a mnoho Passátů či Octávií s červeným TDI na kufru už zjistilo, že žlutou "škatuly" není radno podceňovat a "turbodýzl" od VW není nejlepší motor na světě. Hlavně do kopce dojde ropákům rychle dech a pak už pouze koukají na mizející vanilkovou ledničku v dáli. To že mě potom ty prasata dojedou v obci, kde neuberou anebo předjíždí na plné čáře, je už věc druhá.
nasiel som nieco zaujimave v clanku a musim to sem dat proste
Ak však technológia bude úspešná a vy by ste predpovedali opak, navždy sa vám budú jej propagátori vysmievať.
Tak ako trebárs Napoleonovi, ktorý odmietol projekt parníka s vysvetlením, že na mori sa nikdy nebude možné plaviť proti vetru. Na neúspech bola vopred odsúdená žiarovka (dobrá pre Američanov, ale nehodná pozornosti serióznych mužov – britský parlamentný výbor), železničná doprava (ľudia sa pri vyššej rýchlosti vo vlaku udusia – doktor Dionysius Lardner), telegraf (taký drahý, že sa nikdy nezačne používať – Dennis Gabor), telefón (poslíčkov bude vždy dosť - inžinier Britskej pošty) a stovky ďalších vynálezov.
Najvtipnejšie sú veštby, keď si vedecké kapacity vysvetľujú nerealizovateľnosť svojich konceptov navzájom: trebárs Thomas Edison osem rokov pred prvým letom bratov Wrightovcov tvrdil, že všetky možnosti návrhu lietadla boli vyčerpané a koncept treba navždy zavrhnúť.
Legendárny výrok šéfa amerického patentového úradu z roku 1899 „všetko už bolo vynájdené“ síce nikdy neodznel, ale mnoho iných nešťastníkov sa dalo nalákať na predpoveď, že všetko už navždy zostane také, aké je to teraz – od inžiniera Boeingu, ktorý po prvom lete desaťmiestneho B247 predpovedal, že nikdy nebude vyrobené žiadne väčšie lietadlo, až po šéfa americkej lekárskej komory, ktorý v roku 1969 ohlásil koniec infekčných chorôb.
S prepočítavaním dnešných trendov do budúcnosti zájdete asi len tak ďaleko, ako Andrew Hamilton, ktorý v roku 1949 predpovedal, že počítač bude obsahovať len 1000 elektróniek a vážiť len jeden a pol tony.
Na Hitlera spomínajú v dobrom napríklad tí, čo majú niečo spoločné s Volkswagenom - keďže to doslovne bolo jeho "dieťa" A možno aj tí, čo používajú dodnes bezplatné a dodnes rýchlostne nelimitované nemecké diaľnice. A snáď aj tí, čo nevedia čítať Švabach - keďže ho zakázal používať a nariadil latinku. A aj mnohí špičkoví lekári z celého sveta (najmä USA), ktorí dodnes využívajú perfektné anatomické atlasy vytvorené v koncentračných táboroch - so zahanbením a sklopeným zrakom konštatujúc, že bohužiaľ lepšie nie sú. O kozmických raketách NASA nehovoriac - no bez Hitlera by nebolo pristátie na Mesiaci. PS toto nemala byť óda na Hitlera, len konštatovanie, že v reálnom živote neexistujú čierno-biele veci ...
diskusia o tom, preco je pre jedneho FB zaujimavy a pre druheho nie
ak si si tam zvolil len samých tupých a prázdnych ľudí, tak sa nediv, že ťa to na f.b. prestalo baviť.. to máš ako s frajerkou: ak si vyberieš solídnu slečnu, čo sa o seba stará a chce sa zlepšovať, tak potom máš vyhraté.. ak si ale zoberieš prvú mariku z vrakune čo ťa osloví v sekcii pečiva v lidli, tak to potom s tebou aj dopadne..
"blbe je, ze cast motoristickej verejnosti sa tej skvelej techniky s troma magickymi pismenami TSI obava. A teraz k tomu pribudne dalsia vychytavka: odpajanie valcov. Treba dufat, ze sa ich podari opat aj pripojit... "
"retaze je, ze by sa nemala menit pocas zivotnosti motora podobne ako to ma BMW, alebo Mercedes. Teda spravne ste poznamenali, ze je to trvacnejsie riesenie. Rozvodovy remen ma tichsiu prevadzku, ale po urcitom casovom intrervale, alebo pocte najazdenych km sa musi vymenit. No vo VW to zvladli tak, ze aj retaz sa obcas musela menit To len na odlahcenie."
"lebo interierovi designeri sa pochlapili a zahrali si hru ze skusme sem najtrepat co najviac suciastok , ktore su rovnake v co najviac autach. Vrcholom su veci z POla v Gallarde."
"redaktor zabudol spomenut jednoduchu zadnu napravu s vlecnymi ramenami a torznou prieckou. Podla mna aj to je revolucia, ved naposledy takouto vymozenostou disponoval golf 4 pred 15 rokmi. Ale zasa aky bude vdaka tejto naprave a suprave na defekty velky kufrisko, skoro ako v Oktavii."
nieco jwjo bratislavskej autobusovej stanici a jej developeroch + historia celeho toho okolo developerov:
Lebo to dali súkromníkovi ? Ale nie, však je demokracia Lebo tam idú zase stavať to isté ? Ale nie, však je kapitalizmus - takže ak je niekto presvedčený, že tu stále nie je dosť business centier, bankových pobočiek a luxusných bytov - prosím, nech sa páči Tak preto, že sa tam vonkcom nebude dať parkovať a jazdiť autom ? Ale nie, však tam nebývam Tak potom prečo ??? Lebo už 6 rokov sa tam nič nedeje a naši mestskí poslanci napriek tomu požičali súkromníkovi kus verejnej cesty (dokoca sa jedná o križovatku), ležiacej na NAŠOM - teda mestskom pozemku (to tvrdí kataster) - súkromníkovi, aby ho drzo, chrapúnsky a hluvátsky oplotil, ako aj zablokoval a opatril škaredým psom (hoci nestavia) - takže cez Továrenskú a Chalúpkovú sa nedá prejsť na Mlynské Nivy !!! Pritom totalitní komunisti s tým nemali žiaden problém, hoci tam stála a fungovala skutočne produkujúca fabrika Kablo (pre pravičiarov známejšia ako Hermann Göring Werke) a ulice sa hemžili imperialistickými vyzvedačmi. A čo produkuje HB Reavis ? Nuž obchodný register hovorí, že Twin City, a.s., Twin City I, s.r.o., Twin City II, s.r.o., Twin City III, s.r.o., Twin City IV, s.r.o., Twin City V, s.r.o., Twin City VI, s.r.o., Twin City VII, s.r.o. a Twin City VIIII, s.r.o. - naozaj - neexistujúca štvrť potrebuje pre svoju prevádzku 9 (!) obchodných spoločností a čuduj sa svete - s tým istým konateľom. Musí to byť mimoriadne šikovný človek, lebo bežný konateľ fungujúcej eseróčky má aj s jednou roboty vyše hlavy, aspoň 16 hodín denne a to aj cez weekend a vo sviatok. Nuž ale niekto je lepšie stavaný pre demokratické trhové prostredie a kým sa iní idú zodrať, dokáže nepochybne poctivo zarobiť miliardy napríklad na lykožrútoch. Orgány nečinné v trestnom konaní samozrejme nezajíma, aké únky sa tam kujú, lebo sú plne zamestnaní číhaním v kroví na nešťastníka, čo preženie rýchlosť o 1 km/hod a Kali im na ten účel je nepochybne ochotný kúpíť aj veľký handrový cyklotrón (každá provízia poteší Takže, kým ponovembroví chytráci si na tunelovacie eseróčky ešte vymýšlali rafinované krycie názvy, ako "Jáma, spol. s r.o." dnes sa s tým už nikto nes5ereie a jednoducho si tie účelové vehikle, ktoré už nemajú ani len tú fiktívnu schránkovú adresu, očísluje poradovými číslovkami. Napríklad Oyieb 1, s.r.o., Oyieb 2, s.r.o. Oyieb 3, s.r.o. ...
Nuž ale možno len mestskí poslanci začali byť ústretoví voči občanom a proste začali nemenovaným miliardárom, čo pasuje k údenému Takže možno už zajtra aj vám mestská polícia priateľsky pokývne, keď to v Starom meste odstavíte na zebre, aby ste vyložili, či naložili náklad a možno vás už neodtiahne, keď nesprávnym zaparkovaním závažne ohrozíte plynulosť neexistujúcej premávky na slepej Továrenskej. Však demokracia je o tom, že na každého je rovnaký meter a rovných s rovnejšími a najrovnejšími sme dávno nechali v totalitnom archíve ...
PS na záver sa ospravedlňujem milým prasiatkam, ktoré som v úvode urážlivo prirovnal ku komunálnym demokratickým politikom
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
34 komentov
a potom som zvedavý, ako by si on predstavoval taký vývoj mesta, čisto po "bratislavsky".
proste netolerantné
(a k zaberaniu parkovacích miest, neviem o tom, kde by týždenný prišelec mohol v meste zaberať mesto zadarmo to sa ani nedá
úprimne mi je to jedno, nech aj celú Blavu, a vôbec celé Slovensko prestavajú... mám rada moderné veci a moderné budovy vyzerajú fakt dobre, tak nechápem, prečo by sme sa mali brániť vývinu a modernizovaniu krajiny...?
A čo sa týka cestovania MHD a iných spomínaných vecí, mohol by už na svoj vek vedieť, že život nie je fér a že v tomto štáte sa deje XY omnoho viac nespravodlivejších vecí, takže rozoberať niečo také je len úplná strata času....
» necyklopedia.wikia.com/wiki/Bratislava...
skúsim ho preložiť do inej reči:
Bratislavčania boli pôvodne nadľudia. Milí, pokorní, ovládali miliónpäťsto jazykov. Ich deti si však necenili ich dedičstvo, preto rozpredali ich majetok a sami zdrhli pred následkami svojich činov na vidiek. Nákupcovia, ktorí sa vynorili zo zlých vôd východu, okrem toho, že sa do Bratislavy nasťahovali a začali ju ovládať (=prestavovať Staré Mesto bez verejnej diskusie), tak ju ešte aj znehodnocujú tým, že sa po nej pohybujú v špinavých monterkách, plnia vlaky, ktoré isto patria Bratislave, a každotýždenne odchádzajú domov, pretože si vôbec nekúpili žiaden byt od pôvodných Prešpurčanov v centre mesta, len pre to, aby nemuseli platiť dane a preto úplne barbarsky zneužívajú dotovanú MHD.
A my tu teraz nemáme žiadne pamätné tabule!!!!!
história Bratislavy v skratke, napísal nezakomplexovaný diskutér na SME.
preložila griet.
Obyvatelia sú mimobratislavskými občanmi Slovenska zvaní Blaváci, alebo "Paštekári". Blavákov (paštekárov) je v Bratislave mrte veľa. Proti označeniu Blavák sa vymedzujú tzv. Bratislavčania, ktorí v Bratislave majú aj trvalý pobyt a nežijú v prenajatom byte, ale vlastnom, zaťaženom hypotékou na ďalších 60 rokov, prípadne splatenom. Pre nich Blaváci nie sú vlastne Blaváci, ale cezpoľní (CPčkári). Proti Bratislavčanom sa vymedzujú tzv. rodení Bratislavčania, ktorí argumentujú tým, že Bratislavčania sú prisťahovalci, a oni sú tí praví, rodení Bratislavčania skutočne narodení v Bratislave. Proti nim sa vymedzujú rodení Bratislavčania s koreňmi v Bratislave, ktorí rodených Bratislavčanov odzbroja otázkou: A kde sa narodili tvoji rodičia? Rodený Bratislavčan odpovie: V Trebišove a v Bytči, a sklopí uši. Rodený Bratislavčan s koreňmi v Bratislave je ľahko rozpoznateľný - nikdy nevidel dopravnú značku D54b koniec obce (pre neho koniec Bratislavy a teda obývateľného sveta) a teda keď ho prvýkrát vezmete na výlet na Oravu, pochvaľuje si, že všade je toľko stromov a aké je to pekné smradľavé.
Proti rodeným Bratislavčanom s koreňmi v Bratislave sa vymedzujú rodení Bratislavčania s koreňmi v Bratislave a celou generáciou predkov narodených v Bratislave (možno použiť aj akronym RBsKvBaCGPNv . Ako synonymum pre toto nepraktické, dlhé označenie, sa sami seba nazývajú Prešporákmi. Podľa neoverených správ už žije len jedna Prešporáčka, zdržuje sa na Námestí SNP a Obchodnej ulici, a kričí korunkuuu, na jedlooo. (Všetko vždy prežerie, sviňa.) Edit: Podľa overených správ, v skutočnosti žije v Bratislave hŕstka Prešporákov, ľahko rozpoznateľných podľa miesta bydliska: Prešporok (Staré Mesto). Ich babičky sa, zväčša, v čakárni u obvodného lekára rozprávajú po maďarsky prípadne po nemecky. Väčšinové obyvateľstvo "Blavy" provokujú svojimi "divnými" záľubami, ako napr. že pred Au-parkom dávajú prednosť pohybu v prírode, prípadne návšteve kníhkupectva. Ďalším poznávacím znamením sú ich časté závraty spojené so zvracaním, prichádzajúce po zistení výsledkov akýchkoľvek "celoslovenských" volieb. Pravdou je, že ostatným kútom našej stále mladšej republiky, pokiaľ to nieje nevyhnutné (ako napríklad vlastníctvo chaty na Orave) sa vyhýbajú a preto cestujú za rekreáciou z Bratislavy zväčša smerom na západ (juhozápad, severozápad). V Bratislave žijú aj rapperi a je ich čím ďalej viac, preto mestské zastupiteľstvo plánuje legalizovať ich chov lov celoročne a za hlavu každého rappera vyplácať odmenu.
Dnes už nikto nevie, kto je kto, pretože občas sa Blaváci maskujú pod označením Bratislavčan, Bratislavčania pod označením Prešporák a naopak. Mestské zastupiteľstvo v budúcnosti uvažuje o projekte o zisťovaní pôvodu obyvateľstva pomocou DDT, ktorý pomôže vniesť poriadok do tohoto Babylonu. Každý bude musieť nosiť povinne označenie pôvodu, aby sa zamedzilo maskovanie jedného druhu Bratislavčanov za iný.
ide o diskusiu, nie provokaciu
myslim ze je to celkom dobra tema, ktora sa da rozoberat zprava zlava
to ze si reagoval na tuto temu 3 minuty po zverejneni dokazuje, ze tato tema ide uplne mimo teba a ty si vlastne iba taky maly pozorovatel tohto "problemu", ktory ti vobec ale zily netrha
autor je proste naivný a zakomplexovaný lokalpatriot, ktorý má potrebu všetko zlé, čo sa mu deje, hodiť na niekoho iného. (a cezpoľných vidí jednotne ako sedlákov v montérkach) ja som z BA, za celý život som sa akurát tak presťahovala z jednej časti do druhej a ani ja, ani moji známi nikdy nemali tendenciu hentak uvažovať. znie to, akoby sem tí ľudia podľa neho nechodili za prácou, ale preto, aby ho štvali neplatením daní, parkovaním a plnými vlakmi.
Mám rada seding, ležing, ruming čize aj pitness, vytahing a eskalatoring. Sem tam chlasting a obžering, občas televízoring a počítačing.. obliekam sa podľa predposlednej módy.. vo voľnom čase štopkám ponožky, naháňam husy na Dunaji a vykrúcam im krky alebo sa venujem inému muzickému umeniu. Kradnem kabáty a po odstrihnutí štítkov ich predávam. Vymieňam vystrelovacie dáždniky za obyčajné. Varím falošné mlieko, robím gumydžús a žmýkam pomrdanče. Najradšej pozerám maďarské reklamy na Discovery. Mimochodom moja babka vymyslela, že lepidlo bude priesvitné. Ale to len tak na okraj. Som černoška (majsterka sveta) v okopávaní, vykopala som najstaršiu mincu na svete. Doma mám aj mäsožravú rastlinu, už pár krát ma zožrala a hneď aj vypľula keď som išla domov nadránom z krčmy. V lese som stretla kýchajúceho škriatka, ale bol slušný, mal vreckovku. Môj veľký sen je kýchnuť do balóna tak, aby vzlietol. Práve dokončujem mozog pre chlapov. Okrem slov ANO, NIE, SEX bude mať aj ikonku VNIMAM 2 VECI NARAZ.
A len tak mimochodom som namyslená, drzá a idem po peniazoch čiže nevyvinutí jedinci, ktorí počúvajú nemenovaného interpreta a pochytili zlaté slovo našej novej doby "ZLATOKOPKY" ma tak kľudne oslovujte... ale len tak na ďalší okraj že mne to tepny netrhá tak sa radšej nenamáhajte a pustite si napálený CD nosič a učte sa nejaké nové slovíčka veď čo si budeme hovoriť ne?
Ak však technológia bude úspešná a vy by ste predpovedali opak, navždy sa vám budú jej propagátori vysmievať.
Tak ako trebárs Napoleonovi, ktorý odmietol projekt parníka s vysvetlením, že na mori sa nikdy nebude možné plaviť proti vetru. Na neúspech bola vopred odsúdená žiarovka (dobrá pre Američanov, ale nehodná pozornosti serióznych mužov – britský parlamentný výbor), železničná doprava (ľudia sa pri vyššej rýchlosti vo vlaku udusia – doktor Dionysius Lardner), telegraf (taký drahý, že sa nikdy nezačne používať – Dennis Gabor), telefón (poslíčkov bude vždy dosť - inžinier Britskej pošty) a stovky ďalších vynálezov.
Najvtipnejšie sú veštby, keď si vedecké kapacity vysvetľujú nerealizovateľnosť svojich konceptov navzájom: trebárs Thomas Edison osem rokov pred prvým letom bratov Wrightovcov tvrdil, že všetky možnosti návrhu lietadla boli vyčerpané a koncept treba navždy zavrhnúť.
Legendárny výrok šéfa amerického patentového úradu z roku 1899 „všetko už bolo vynájdené“ síce nikdy neodznel, ale mnoho iných nešťastníkov sa dalo nalákať na predpoveď, že všetko už navždy zostane také, aké je to teraz – od inžiniera Boeingu, ktorý po prvom lete desaťmiestneho B247 predpovedal, že nikdy nebude vyrobené žiadne väčšie lietadlo, až po šéfa americkej lekárskej komory, ktorý v roku 1969 ohlásil koniec infekčných chorôb.
S prepočítavaním dnešných trendov do budúcnosti zájdete asi len tak ďaleko, ako Andrew Hamilton, ktorý v roku 1949 predpovedal, že počítač bude obsahovať len 1000 elektróniek a vážiť len jeden a pol tony.
Na Hitlera spomínajú v dobrom napríklad tí, čo majú niečo spoločné s Volkswagenom - keďže to doslovne bolo jeho "dieťa" A možno aj tí, čo používajú dodnes bezplatné a dodnes rýchlostne nelimitované nemecké diaľnice. A snáď aj tí, čo nevedia čítať Švabach - keďže ho zakázal používať a nariadil latinku. A aj mnohí špičkoví lekári z celého sveta (najmä USA), ktorí dodnes využívajú perfektné anatomické atlasy vytvorené v koncentračných táboroch - so zahanbením a sklopeným zrakom konštatujúc, že bohužiaľ lepšie nie sú. O kozmických raketách NASA nehovoriac - no bez Hitlera by nebolo pristátie na Mesiaci. PS toto nemala byť óda na Hitlera, len konštatovanie, že v reálnom živote neexistujú čierno-biele veci ...
no idea right now Natty
ak si si tam zvolil len samých tupých a prázdnych ľudí, tak sa nediv, že ťa to na f.b. prestalo baviť.. to máš ako s frajerkou: ak si vyberieš solídnu slečnu, čo sa o seba stará a chce sa zlepšovať, tak potom máš vyhraté.. ak si ale zoberieš prvú mariku z vrakune čo ťa osloví v sekcii pečiva v lidli, tak to potom s tebou aj dopadne..
mna nie
» ekonomika.sme.sk/diskusie/203870...
"blbe je, ze cast motoristickej verejnosti sa tej skvelej techniky s troma magickymi pismenami TSI obava. A teraz k tomu pribudne dalsia vychytavka: odpajanie valcov. Treba dufat, ze sa ich podari opat aj pripojit... "
"retaze je, ze by sa nemala menit pocas zivotnosti motora podobne ako to ma BMW, alebo Mercedes. Teda spravne ste poznamenali, ze je to trvacnejsie riesenie. Rozvodovy remen ma tichsiu prevadzku, ale po urcitom casovom intrervale, alebo pocte najazdenych km sa musi vymenit. No vo VW to zvladli tak, ze aj retaz sa obcas musela menit To len na odlahcenie."
"lebo interierovi designeri sa pochlapili a zahrali si hru ze skusme sem najtrepat co najviac suciastok , ktore su rovnake v co najviac autach. Vrcholom su veci z POla v Gallarde."
"redaktor zabudol spomenut jednoduchu zadnu napravu s vlecnymi ramenami a torznou prieckou. Podla mna aj to je revolucia, ved naposledy takouto vymozenostou disponoval golf 4 pred 15 rokmi. Ale zasa aky bude vdaka tejto naprave a suprave na defekty velky kufrisko, skoro ako v Oktavii."
Lebo to dali súkromníkovi ? Ale nie, však je demokracia Lebo tam idú zase stavať to isté ? Ale nie, však je kapitalizmus - takže ak je niekto presvedčený, že tu stále nie je dosť business centier, bankových pobočiek a luxusných bytov - prosím, nech sa páči Tak preto, že sa tam vonkcom nebude dať parkovať a jazdiť autom ? Ale nie, však tam nebývam Tak potom prečo ??? Lebo už 6 rokov sa tam nič nedeje a naši mestskí poslanci napriek tomu požičali súkromníkovi kus verejnej cesty (dokoca sa jedná o križovatku), ležiacej na NAŠOM - teda mestskom pozemku (to tvrdí kataster) - súkromníkovi, aby ho drzo, chrapúnsky a hluvátsky oplotil, ako aj zablokoval a opatril škaredým psom (hoci nestavia) - takže cez Továrenskú a Chalúpkovú sa nedá prejsť na Mlynské Nivy !!! Pritom totalitní komunisti s tým nemali žiaden problém, hoci tam stála a fungovala skutočne produkujúca fabrika Kablo (pre pravičiarov známejšia ako Hermann Göring Werke) a ulice sa hemžili imperialistickými vyzvedačmi. A čo produkuje HB Reavis ? Nuž obchodný register hovorí, že Twin City, a.s., Twin City I, s.r.o., Twin City II, s.r.o., Twin City III, s.r.o., Twin City IV, s.r.o., Twin City V, s.r.o., Twin City VI, s.r.o., Twin City VII, s.r.o. a Twin City VIIII, s.r.o. - naozaj - neexistujúca štvrť potrebuje pre svoju prevádzku 9 (!) obchodných spoločností a čuduj sa svete - s tým istým konateľom. Musí to byť mimoriadne šikovný človek, lebo bežný konateľ fungujúcej eseróčky má aj s jednou roboty vyše hlavy, aspoň 16 hodín denne a to aj cez weekend a vo sviatok. Nuž ale niekto je lepšie stavaný pre demokratické trhové prostredie a kým sa iní idú zodrať, dokáže nepochybne poctivo zarobiť miliardy napríklad na lykožrútoch. Orgány nečinné v trestnom konaní samozrejme nezajíma, aké únky sa tam kujú, lebo sú plne zamestnaní číhaním v kroví na nešťastníka, čo preženie rýchlosť o 1 km/hod a Kali im na ten účel je nepochybne ochotný kúpíť aj veľký handrový cyklotrón (každá provízia poteší Takže, kým ponovembroví chytráci si na tunelovacie eseróčky ešte vymýšlali rafinované krycie názvy, ako "Jáma, spol. s r.o." dnes sa s tým už nikto nes5ereie a jednoducho si tie účelové vehikle, ktoré už nemajú ani len tú fiktívnu schránkovú adresu, očísluje poradovými číslovkami. Napríklad Oyieb 1, s.r.o., Oyieb 2, s.r.o. Oyieb 3, s.r.o. ...
Nuž ale možno len mestskí poslanci začali byť ústretoví voči občanom a proste začali nemenovaným miliardárom, čo pasuje k údenému Takže možno už zajtra aj vám mestská polícia priateľsky pokývne, keď to v Starom meste odstavíte na zebre, aby ste vyložili, či naložili náklad a možno vás už neodtiahne, keď nesprávnym zaparkovaním závažne ohrozíte plynulosť neexistujúcej premávky na slepej Továrenskej. Však demokracia je o tom, že na každého je rovnaký meter a rovných s rovnejšími a najrovnejšími sme dávno nechali v totalitnom archíve ...
PS na záver sa ospravedlňujem milým prasiatkam, ktoré som v úvode urážlivo prirovnal ku komunálnym demokratickým politikom